Oplossing is geen donker glas. Da's ook ordinair.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOplossing is geen donker glas. Da's ook ordinair.
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk denk dat dit een Vogue is. Volgens mij heeft een Autobiography standaard donkere ramen achteraan, maar ben niet zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat gaat niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOplossing is geen donker glas. Da's ook ordinair.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenI was wrong. 't Is wel een optie op een autobiography.
Kan ik er eentje bestellen zonder getinte ruiten.
Er is namelijk ook donkerblauwe folie
Comment
-
De vennoot z'n Range is donkerblauw met getinte ruiten ( en RR Sport S/C velgen ), ik vind hem prachtig. Dat blauw is een hemelse kleur.
Comment
-
Een vraagje:
Ik heb daarnet de range even uitgehaald en wanneer ik stil sta aan de lichten ( automaat in D, voet op de rem ) dan gaat er een vibratie door de wagen. Heel de wagen trilt, zodra ik hem in N zet is het probleem weg.
Wat kan hier een oorzaak van zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenTD6 met te grote velgen.
Hebben ze allemaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenTD6 met te grote velgen.
Hebben ze allemaal.
Er bestaan geen oplossing voor veronderstel ik?
(groen bolletje voor RRD wegens oplossing ... waarom hebben ze hier geen bolletjes? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenDat kan zeer goed kloppen.
Er bestaan geen oplossing voor veronderstel ik?
(groen bolletje voor RRD wegens oplossing ... waarom hebben ze hier geen bolletjes? )
Comment
-
In de winter gaan we dus trilloos rondrijden. In de zomer laat ik m'n vriendin wel in stilte genieten van de trillingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenik snap 't verband eigenlijk niet goed ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenik snap 't verband eigenlijk niet goed ...
Beetje kromme beschrijving maar ik denk dat je het zo wel begrijpt
Comment
Comment