Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichtenje ziet deze wagens nooit in zo`n kleur.
En dat is geweldig dik.
behalve die wat gij post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEen Range V8 lijkt me anders ook niet slecht.
Is me dat een groot beest zeg.
Die neus is immens. Daar heb ik me al aan mispakt.
Rijdens doet hij verbazingwekkend licht voor zo´n zware kolos.
Hij trekt goed maar de Touareg was toch beter bij de les.
De automatische boite is gewoonweg super. Bijna geen overgang tussen de versnellingen.
enkel het toch screen is wennen.
Dan heb ik liever de MMI knop van de audi.
Dat is veel veiliger.
Verbuik ligt op 11 liter op autostrade aan 140 per uur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenik heb er nu 2 dagen mee op pad geweest.
Is me dat een groot beest zeg.
Die neus is immens. Daar heb ik me al aan mispakt.
Rijdens doet hij verbazingwekkend licht voor zo´n zware kolos.
Hij trekt goed maar de Touareg was toch beter bij de les.
De automatische boite is gewoonweg super. Bijna geen overgang tussen de versnellingen.
enkel het toch screen is wennen.
Dan heb ik liever de MMI knop van de audi.
Dat is veel veiliger.
Verbuik ligt op 11 liter op autostrade aan 140 per uur.
alleen al op het autosalon er inzitten, geeft al een impressionante indruk qua grootte, ge moet ni vragen als je er int stad mee rondrijd
Comment
-
Ik vind dat je rap went aan z'n grote maten ... dus dat gaat wel goed komen.
Uhm ... moet een RR een groot onderhoud hebben aan 60 000km? Ik snap niets van die termen in dat boekje ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenwas het de diesel? ga je een uitgebreide test schrijven hiervan?
alleen al op het autosalon er inzitten, geeft al een impressionante indruk qua grootte, ge moet ni vragen als je er int stad mee rondrijd
vandaag stapte ik al gewoon in zonder nog na te denken over de grootte.
Maar was toch blij dat ik vanavond terug in de A8 kan rijden.
Comment
-
Zo een Freelander Scapa Sports voor 33.333€ dat is nu toch een steengoede deal of geven die buiten het salon ook zo'n grote kortingen misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenZo een Freelander Scapa Sports voor 33.333€ dat is nu toch een steengoede deal2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hiscoxke Bekijk Berichtendeze is ook een machtige ball aurence longnose
Oorspronkelijk geplaatst door paul_ulrix Bekijk BerichtenVond ze ook heel goed uitzien maar niks comfort in die dingen, 't is echt een traktor. zit positie is heel fel tegen het zijraam op, stoel kan ook niet ver naar achter...
maar waarom staat dit bij nieuwe auto's ?
Als ik me goed herinner is die gebouwd op het onderstel van een Land Rover Series III.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenbel op die moment maar es naar u vader
Blijkbaar heeft pa ondertussen beslist van het niet aan te geven bij de verzekering omdat anders de polissen van het hele gezin waarschijnlijk omhoog gaan.
Als dat mijn kind was, zou ik hopen voor hem dat hij nog een fiets heeft voor de komende x aantal jaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenheeft iemand al ervaring met de nieuwe rang rover sport 3.0TDI?
Neen, rijdt best goed, pak beter dan de 2.7, en afwerking enzo zit ook véél beter in elkaar.
Het wordt bijna een auto die je zou kunnen kopen zonder voor aap te rijden naast een échte range
Comment
Comment