Jup, de Fire van de Fire & Ice editie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenonze range heeft 12 dagen in de garage gestaan.
Hij had stroomverlies. Elke dag trok hij zijn batterij leeg.
Bleek uiteindelijk een softwareupdate te zijn die niet af fabriek geinstalleerd was.
Leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenwij hebben een heel wagenpark en de range is de enige die problemen geeft.
Die auto dient als rijdend kantoor en is dus niet zo lekker als die met panne staat en je een freelander als vervangwagen krijgt.Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenTenminste toch een deugdelijk model als vervangwagen ....(op voorwaarde dat het een FL1 is tenminste). (Mijn kind schoon kind principe)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenHeb je hier meer uitleg over? De Range heeft ook af en toe last van een lege batterij maar in de garage doen ze of te wel geen moeite of te wel vinden ze het niet.
En voorlopig is het probleem van de baan.
Die update heeft normaal elke dealer. Dus best eens aan zijn oren gaan trekken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenVelgen zijn een maatje te groot, maar het heeft wel iets
als hij op normale rijhoogte staat dan zou dit er wel door kunnen vind ik
de originele 20 inch op de onze vind ik te klein ogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenvelgen en voorbumper zijn niet autobiography
bumper is van gewone
velgen zijn aftermarket denk ik
Uploaded with ImageShack.us
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVerdorie die standaard velgen zijn fugly
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZit er iets van een paarse gloed in die lak?
Dat is het donkerste bruin dat je kan hebben.
Maar afhankelijk van het licht heb idd een paars gevoel
Comment
Comment