Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe lang gaat het eigenlijk nog duren vooraleer de configurator op de site van Land Rover komt?

Comment

• Land Rover heeft goede folders met alle configuraties erin. (zo was de folder van de Range Rover 3modellen geleden toch)
      Wil je iets configureren, dan ga je best gewoon achter een folder bij de dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Land Rover heeft goede folders met alle configuraties erin. (zo was de folder van de Range Rover 3modellen geleden toch)
        Wil je iets configureren, dan ga je best gewoon achter een folder bij de dealer.
        Op de site staat alles ook hoor, folders van elk model in PDF enz. Gewoon het principe op zich, een dergelijk groot merk dat op de site al enkele maanden 'binnenkort beschikbaar' toelaat. Ergens vind ik het niet kunnen.

Wat kleurencombinaties samenstellen is altijd mooi meegenomen.

Comment

• Kan me iemand een reden geven waarom een Defender zo veel kost en blijft kosten tov bijvoorbeeld een Discovery?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            Leuke km stand ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
              Kan me iemand een reden geven waarom een Defender zo veel kost en blijft kosten tov bijvoorbeeld een Discovery?
              Geschiedenis en looks (en het feit dat je overal goed aan kunt bij reparaties wat toch een groot pluspunt is bij LR)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                Geschiedenis en looks (en het feit dat je overal goed aan kunt bij reparaties wat toch een groot pluspunt is bij LR)

Ik vind dat ook dik, maar dat valt niet te gebruiken voor veel snelweg denk ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten

Ik vind dat ook dik, maar dat valt niet te gebruiken voor veel snelweg denk ik..
                  Dik is het, vooral off road. Maar als echte kilometervreter eerder verre van ideaal. Tweedehands behouden ze wel nog goed hun waarde, ergens verwonderlijk in mijn ogen, want meestal zien ze toch serieus af.

Comment

• Comment

• Comment

• Zo, ze staat te koop.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

inclusief velgen, grill, ... . Alsook een multimedia systeem (DVD, TV,...) (Alpine) voor de passagiers. Meer info via PM (Ik geef dan mijn GSM nr). Ze staat te koop via Land Rover Heerent maar, uiteraard, bij ons te bezichtigen. Onlangs groot onderhoud gehad (2 maanden) en uiteraard, nog een check-up voor verkoop.
                        AutoMinded.be

Comment

• Wat een beauty.

Zou het eigenlijk mogelijk zijn om die grill en sidevents te installeren op een facelift model?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Wat een beauty.

Zou het eigenlijk mogelijk zijn om die grill en sidevents te installeren op een facelift model?
                            Neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                              Zo, ze staat te koop.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

inclusief velgen, grill, ... . Alsook een multimedia systeem (DVD, TV,...) (Alpine) voor de passagiers. Meer info via PM (Ik geef dan mijn GSM nr). Ze staat te koop via Land Rover Heerent maar, uiteraard, bij ons te bezichtigen. Onlangs groot onderhoud gehad (2 maanden) en uiteraard, nog een check-up voor verkoop.
                              Dat is een Td6? Ik dacht altijd dat het een TDV8 was.

Comment

• Ik heb mij overlaatst bijna een TDV8 gekocht met 5 000 km meer, voor minder geld ..

Comment

• Prijs is inderdaad stevig voor een TD6, maar uitvoering en kilometerstand zijn natuurlijk wel super. + aankoop via een officiële dealer mag ook ''iets'' kosten.

Feit is, je geraakt er niet meer gemakkelijk van af, zelfs niet van een TDv8. De hype is van die karren af, en dat laat zich duidelijk zien in de verkoopprijzen. Enkel nog de liefhebbers rijden Range Rover, de rest is aan het overstappen naar X5, X6, Cayenne,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Prijs is inderdaad stevig voor een TD6, maar uitvoering en kilometerstand zijn natuurlijk wel super. + aankoop via een officiële dealer mag ook ''iets'' kosten.

Feit is, je geraakt er niet meer gemakkelijk van af, zelfs niet van een TDv8. De hype is van die karren af, en dat laat zich duidelijk zien in de verkoopprijzen. Enkel nog de liefhebbers rijden Range Rover, de rest is aan het overstappen naar X5, X6, Cayenne,...
                                    Hoe zit het tegenwoordig eigenlijk met de betrouwbaarheid van de Range?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                      Hoe zit het tegenwoordig eigenlijk met de betrouwbaarheid van de Range?
                                      Die van mijn pa heeft 256.000km en het enige dat ooit kapot is geweest is de kompressor van de luchtvering. Auto is zelfs gechipped.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je met een (MK III) Range Rover veel zelf in de hand hebt. Mijn pa is een rustige chauffeur, doet vrijwel alleen snelwegkilometers en rijdt hem elke ochtend netjes warm.

Wil je sportief met zo'n auto rijden (bochten pakken (voor zo ver dat gaat), als eerste weg zijn bij het stoplicht) dan vliegen de versnellingsbakken en differentiëlen om je oren. Een ''echte'' Range Rover rijder koopt de auto daar ook niet voor, en de anderen stappen nu over naar X5en en Cayennes, die een pak sportiever te rijden zijn.

Comment

• Wij hebben onze nieuwe Sport TDV6 sinds vandaag in ons bezit. Dit is ons 4e Range Rover ondertussen, wij hebben nog geen problemen ervaren en zijn nu volop aan het wachten op de Evoque zodat dit de opvolger kan worden van mijn huidige MINI.

Het vertrouwen in Land Rover zit bij ons nog steeds snor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Wat een beauty.
                                          Bedankt.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Dat is een Td6? Ik dacht altijd dat het een TDV8 was.
                                          De officiële grill van een TD6 is niet om aan te zien, de velgen ogen te klein en de zijkant was ook niet mooi. De keuze was rap gemaakt. Geef zelf toe, dit is toch mooier al is het "maar" een TD6.

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Prijs is inderdaad stevig voor een TD6, maar uitvoering en kilometerstand zijn natuurlijk wel super. + aankoop via een officiële dealer mag ook ''iets'' kosten.

Ja, de prijs is stevig maar dat is niet erg. Hij moet niet weg en dat speelt in het voordeel. De enige reden dat hij verkocht wordt is omdat er voor een MY2010 TdV8 gegaan wordt. We zien wel. Het argument aan de andere kant is dat hij wel stevig is uitgerust, alles is tip top inorde en de KM stand is laag. We zien wel van waar de wind waait.

Bovendien, voor sommigen kan een TD6 een voordeel spelen tegenover een TDv8 inzake taks en dergelijke. Nogmaals, ik wacht af en heb tijd.

Toch bedankt voor de complimentjes allen, ik ken iemand die zal blozen.
                                          Last edited by Ritsuke; 09/09/2010, 20:49.
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X