Hoe lang gaat het eigenlijk nog duren vooraleer de configurator op de site van Land Rover komt?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenLand Rover heeft goede folders met alle configuraties erin. (zo was de folder van de Range Rover 3modellen geleden toch)
Wil je iets configureren, dan ga je best gewoon achter een folder bij de dealer.
Wat kleurencombinaties samenstellen is altijd mooi meegenomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtencheck voorbumper
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=180414918
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenKan me iemand een reden geven waarom een Defender zo veel kost en blijft kosten tov bijvoorbeeld een Discovery?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenGeschiedenis en looks (en het feit dat je overal goed aan kunt bij reparaties wat toch een groot pluspunt is bij LR)
Ik vind dat ook dik, maar dat valt niet te gebruiken voor veel snelweg denk ik..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
Ik vind dat ook dik, maar dat valt niet te gebruiken voor veel snelweg denk ik..
Comment
-
Zo, ze staat te koop.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
inclusief velgen, grill, ... . Alsook een multimedia systeem (DVD, TV,...) (Alpine) voor de passagiers. Meer info via PM (Ik geef dan mijn GSM nr). Ze staat te koop via Land Rover Heerent maar, uiteraard, bij ons te bezichtigen. Onlangs groot onderhoud gehad (2 maanden) en uiteraard, nog een check-up voor verkoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat een beauty.
Zou het eigenlijk mogelijk zijn om die grill en sidevents te installeren op een facelift model?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenZo, ze staat te koop.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
inclusief velgen, grill, ... . Alsook een multimedia systeem (DVD, TV,...) (Alpine) voor de passagiers. Meer info via PM (Ik geef dan mijn GSM nr). Ze staat te koop via Land Rover Heerent maar, uiteraard, bij ons te bezichtigen. Onlangs groot onderhoud gehad (2 maanden) en uiteraard, nog een check-up voor verkoop.
Comment
-
Prijs is inderdaad stevig voor een TD6, maar uitvoering en kilometerstand zijn natuurlijk wel super. + aankoop via een officiële dealer mag ook ''iets'' kosten.
Feit is, je geraakt er niet meer gemakkelijk van af, zelfs niet van een TDv8. De hype is van die karren af, en dat laat zich duidelijk zien in de verkoopprijzen. Enkel nog de liefhebbers rijden Range Rover, de rest is aan het overstappen naar X5, X6, Cayenne,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenPrijs is inderdaad stevig voor een TD6, maar uitvoering en kilometerstand zijn natuurlijk wel super. + aankoop via een officiële dealer mag ook ''iets'' kosten.
Feit is, je geraakt er niet meer gemakkelijk van af, zelfs niet van een TDv8. De hype is van die karren af, en dat laat zich duidelijk zien in de verkoopprijzen. Enkel nog de liefhebbers rijden Range Rover, de rest is aan het overstappen naar X5, X6, Cayenne,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenHoe zit het tegenwoordig eigenlijk met de betrouwbaarheid van de Range?
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je met een (MK III) Range Rover veel zelf in de hand hebt. Mijn pa is een rustige chauffeur, doet vrijwel alleen snelwegkilometers en rijdt hem elke ochtend netjes warm.
Wil je sportief met zo'n auto rijden (bochten pakken (voor zo ver dat gaat), als eerste weg zijn bij het stoplicht) dan vliegen de versnellingsbakken en differentiëlen om je oren. Een ''echte'' Range Rover rijder koopt de auto daar ook niet voor, en de anderen stappen nu over naar X5en en Cayennes, die een pak sportiever te rijden zijn.
Comment
-
Wij hebben onze nieuwe Sport TDV6 sinds vandaag in ons bezit. Dit is ons 4e Range Rover ondertussen, wij hebben nog geen problemen ervaren en zijn nu volop aan het wachten op de Evoque zodat dit de opvolger kan worden van mijn huidige MINI.
Het vertrouwen in Land Rover zit bij ons nog steeds snor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat een beauty.
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDat is een Td6? Ik dacht altijd dat het een TDV8 was.
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenPrijs is inderdaad stevig voor een TD6, maar uitvoering en kilometerstand zijn natuurlijk wel super. + aankoop via een officiële dealer mag ook ''iets'' kosten.
Bovendien, voor sommigen kan een TD6 een voordeel spelen tegenover een TDv8 inzake taks en dergelijke. Nogmaals, ik wacht af en heb tijd.
Toch bedankt voor de complimentjes allen, ik ken iemand die zal blozen.Last edited by Ritsuke; 09/09/2010, 20:49.
Comment
Comment