Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Ze is verkocht. Ergens wel jammer maar goed, er komt een nieuwe. Volgende week vrijdag. Het aftellen is begonnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenZe is verkocht. Ergens wel jammer maar goed, er komt een nieuwe. Volgende week vrijdag. Het aftellen is begonnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIs toch snel gegaan. Vraagprijs gekregen?
Comment
-
-
Comment
-
-
-
Comment
-
-
Foto met m'n GSM genomen dus de kleuren zijn niet 100% realistisch. Soit, je hebt een idee... Meer komt wel in de loop van deze of volgende week.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenFoto met m'n GSM genomen dus de kleuren zijn niet 100% realistisch. Soit, je hebt een idee... Meer komt wel in de loop van deze of volgende week.
Comment
-
Moest ik niet zo braaf zijn zou ik nu zeggen: "'t is toch bijlange na gene Forester hoor". Wat ik dus niet zal doen....
Proficiat, zou bij mij op den oprit ook zeker niet misstaan... Als je iemand nodig hebt om hem te "roderen" geef maar een PM'etje, ik heb toch tijd genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenFoto met m'n GSM genomen dus de kleuren zijn niet 100% realistisch. Soit, je hebt een idee... Meer komt wel in de loop van deze of volgende week.
en de velgen zijn knapper dan de autobiography velgen van mijn baas.
Comment
Comment