Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Hier nog een fan van geel
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

    Comment


    • Heb ondertussen al één keer met de range van m'n vader gereden (in de sneeuw) en moet zeggen dat een MY2009 wel erg verschillend is van de MY2007, alle knopjes voelen anders aan in a good way. De MY2007 voelde niet bepaald goedkoop aan, maar de MY2009 legt de lat toch hoger.

      Minpunten zijn nog steeds het stuur, dat kan nog minder ver naar je toegeplaatst worden dan de vorige waardoor ik eigenlijk totaal niet zit zoals ik zou willen. Het materiaal en aanvoelen van het stuur is ook anders, ipv een stap voorwaarts of achterwaarts hebben ze een stap zijwaarts gezet; waar het vroeger hard en glibberig was, is het bij de MY2009 een laagje dun leder met een zeemvel eronder.

      De automaat was vroeger traag en is dat nog steeds. Misschien lag de besneeuwde ondergrond daar voor iets aan, maar ik had esp afgezet dus denk niet dat het daar aan lag.

      Het rempedaal is niet verranderd, je moet niet diep drukken om veel van de remmen hun totale remkracht te gebruiken. Voordeel hiervan is dat de remmen stevig aanvoelen, nadeel is dat ze in de sneeuw niet te controleren zijn en bij de minste aanrakking de abs in gang schiet.

      Als mijn pa er maar mee content is.

      Comment


      • Je bent dus van een 3.6 TDv8 naar een 3.6 TDv8 gegaan?

        Waarom eigenlijk die overstap? Ik begrijp niet goed waarom je bij zou betalen om min of meer dezelfde auto te hebben.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Je bent dus van een 3.6 TDv8 naar een 3.6 TDv8 gegaan?

          Waarom eigenlijk die overstap? Ik begrijp niet goed waarom je bij zou betalen om min of meer dezelfde auto te hebben.
          Wat moet je doen als de wagen is afgeschreven en je vind geen waardig alternatief

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
            Doorrijden
            Echt hé.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
              Doorrijden
              Voor pakweg 10K extra heeft mijn vader een nieuwere, beter uitgeruste auto en opnieuw garantie. (en wie range rijdt, weet bv dat ophangingsstangen vaak rammelen en moeten vervangen worden onder garantie)

              Andere reden is dat we de range verkochten met het idee een andere auto te kunnen kopen, maar bv een BMW F11 met 6cilinders is onvindbaar.

              Verder, omkosten maken eh.

              Comment


              • Waarom niet voor bijvoorbeeld een MY10 gegaan? Dan had je nog de nieuwe lichten? Of scheelde die teveel in prijs? Terug bij CCD-cars gehaald trouwens?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Waarom niet voor bijvoorbeeld een MY10 gegaan? Dan had je nog de nieuwe lichten? Of scheelde die teveel in prijs? Terug bij CCD-cars gehaald trouwens?
                  MY2010 hadden we niet gevonden of het was een met zwart interieur.
                  (M'n pa vindt die nieuwe lichten trouwens niet mooi)
                  Deze range stond te koop bij een audi dealer in Drongen.

                  Comment


                  • Onze defender in zijn winterkloffie! I like it



                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Ook zot van dat geel zeker Pablo?
                      Jep vooral op auto's waar het 'not done' is

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        Voor pakweg 10K extra heeft mijn vader een nieuwere, beter uitgeruste auto en opnieuw garantie. (en wie range rijdt, weet bv dat ophangingsstangen vaak rammelen en moeten vervangen worden onder garantie)

                        Andere reden is dat we de range verkochten met het idee een andere auto te kunnen kopen, maar bv een BMW F11 met 6cilinders is onvindbaar.

                        Verder, omkosten maken eh.
                        Maar 10K moeten opleggen?

                        Dan had ik het ook wel gedaan ja, want zoals je zegt: een Range rij je het best in garantie

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten

                          Het rempedaal is niet verranderd, je moet niet diep drukken om veel van de remmen hun totale remkracht te gebruiken. Voordeel hiervan is dat de remmen stevig aanvoelen, nadeel is dat ze in de sneeuw niet te controleren zijn en bij de minste aanrakking de abs in gang schiet.

                          Als mijn pa er maar mee content is.
                          op onze 2010 is dit ook zo
                          in de sneeuw heeft die goeie grip om weg te rijden
                          maar remmen is uitkijken hoor

                          Comment


                          • Comment


                            • leuke foto
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

                              Comment


                              • Onlangs een Land Rover 60th Anniversary onder handen mogen nemen.. wat een prachtige Defender is dat!

                                Voor de liefhebbers



                                Comment


                                • Schitterend

                                  En nu terug in't slijk gaan ploeteren , eens afspuiten achteraf zal toch vlotjes gaan nu

                                  Comment


                                  • Miljaar ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                    Spritz..

                                    Binnenkort onze ook eens binnensteken bij jullie .. Is een 2008 TD4 90 FULL BLACK !

                                    We zijn trouwens ook bezig aan een series III Stage One V8 die we het volle vermogen gaan geven zoals hij origineel in de Range Rover I stak

                                    Comment


                                    • Schitterend, zo'n 60th anniversary .

                                      Lijkt me geen makkelijke auto om te detailen?

                                      Comment


                                      • Ja en neen. Er zijn gigantisch veel hoekjes en gaatjes aan maar eigenlijk is er vrij weinig lak die moet opgeblonken worden. Dat is zeker het geval op deze met die matte bestickering en 'volle' kofferruimte. Zo blijft er nog minder lak over.

                                        Bij een Def is het belangrijk om alle details mooi te krijgen. Het interieur is heel gevoelig aan vuil, in die wielkasten zie je alles, ook de uitlaat is zeer ver zichtbaar...

                                        Het zijn vooral heel leuke auto's omdat ze uitdaging vragen tijdens het beetje polierwerk.

                                        Comment


                                        • Heel stoer enzo met die rolkooi, maar als je de auto op zijn dak legt plooit die kooi mooi mee

                                          Comment

                                          Working...
                                          X