pantser voor Dicovery 4
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
pantser voor Dicovery 4BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
-
-
Heb vandaag een testrit op het 4x4 parcours op het autosalon gedaan met een FreelanderII. Juist voor ons was er een BMW X1 bezig, en op het schuine gedeelte, waar de zijdelingse hellingshoek getoond wordt die de wagens kunnen nemen reed die BMW met twee wielen op de platte grond en met twee wielen ongeveer in de helft van het schuine vlak, de FL evenwel nam die schuine zijde volledig, hij reed tot tegen de bovenkant (chauffeurskant) en ik "hing" letterlijk boven de grond, indrukwekkend. Daarna op die "bergop", er zijn er twee, ene voor de klein mannen en eentje voor de "echte", de BMW deed die helling van de klein mannen en de FL natuurlijk die echt steile, is een helling van 70°, in het midden stopte de chauffeur, duwde goed de rem in dat was alles, de wagen bewoog geen millimeter. Daarna, zonder wat dan ook aan te raken buiten het gaspedaal, kwam de rem progressief los vanaf zo'n goeie 2.000 toeren en begon de wagen naar omhoog te kruipen, terug zonder één millimeter achteruit gereden te hebben, dit op een helling van 70 graden, in het naar beneden rijden nog eens de HDC kunnen testen, terug een helling van 70 graden en alleen het stuur werd aangeraakt. Was echt tof om doen. De Evoque heb ik niet bezien, er was teveel volk die stonden aan te schuiven en er werd maar met mondjesmaat publiek in die afgesloten ruimte waar de 2 Evoque's stonden toegelaten, het duurde te lang, heb dus alleen maar een documentatie gevraagd. (Had al een uitnodiging van de dealer gekregen om bij hem in alle rust de nieuwkomer te bezien en eventueel te testen maar had er toen totaal geen zin in.
Comment
-
Doen ze met die 2WD Freelander ook het off-road parcours?
Overigens wel een mooie speciale versie nu
MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Iemand ervaring met Hanssens in Merelbeke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenDoen ze met die 2WD Freelander ook het off-road parcours?
Overigens wel een mooie speciale versie nu
http://www.landrover.com/content/be/...usive-brochure
Comment
-
Pa heeft boostvelgen gekocht ter vervanging van de standaard kruiwagenwielen. In principe kan hier een band op van 265 breed, maar op het net circuleren verschillende meningen ivm de keuring enz. Is dat toegelaten? En voor al de bouten plus diefstalbouten zou hij 190 euro kwijt zijn, is daar geen alternatief voor?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
Is al bij al niet echt een goedkoper alternatief van Vernaeve zelf.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Denk dat de mensen die er persé ééntje willen, hun portemonnee flink gaan mogen opentrekken.
Tja, vraag en aanbod hé, op véél percentjes zullen toekomstige evoque-eigenaars niet moeten rekenen vrees ik...
Volgens de hostess op 't salon zijn er voor Belgische markt 400 stuks voorzien voor dit jaar, en die zouden zo goed als allemaal al verkocht zijn...
Toch raar dat mensen zo'n auto bestellen zonder hem in 't echt gezien te hebben, laat staan er mee gereden te hebben, 't is toch geen brood dat je koopt hé, 't gaat toch over dik 40.000 euro ...
productie start in maart 2011, noch steeds volgens de hostess op 't salon...
Comment
-
Iemand ook de defender exclusive al gezien die op het autosalon staat? Geweldig knap
Zal is even zoeken, dacht dat ik er foto's van had.
Edit: pics (niet erg geslaagd, maar het geeft een beeld):
Kleur: Nara Bronze, velgen Sawtooth, in totaal voor belgie 50 exemplaren beschikbaar..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooperguy Bekijk BerichtenOp het salon te horen gekregen dat je 12 maand moet wachten bij bestelling van een nieuwe Evoque.... Als ik zoiets hoor, is mijn goesting direct over, wie wil er nu een jaar wachten op een auto ??? Denk dat ik toch de GLK ga nemen...Oorspronkelijk geplaatst door cooperguy Bekijk Berichtenniet als je in augustus al andere wielen nodig hebt, niet iedereen kan wachten
Comment
Comment