Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou het dezelfde zijn?
    Uw droomwagen vindt u bij CCD-CARS. Steeds een uitgekozen aanbod aan sportwagens en andere luxewagens. 09 231 51 61

(130K kost dat nieuw, voor nen diesel )

Comment

• Kan zijn. Die prijs
      Het zou niet mogen maar stiekem wil ik zo'n auto

Comment

• Full black is zo hard niet ok op een MY2011.
        Zie dat nu staan. Totaal niet de stance die een Range moet hebben. Sowieso is de 2011 een beetje (veel) over the top. Met al die kerstverlichting en chroomzooi. Maar in een klassieke kleurencombi (Donker blauw op beige o.i.d.) nog steeds dé kar der karren.

En zo'n 4.4 diesel blijft trekken

Comment

• Comment

• Oh ja, en hij is zo veel chiquer zonder getint glas. Neus blijft wennen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Oh ja, en hij is zo veel chiquer zonder getint glas. Neus blijft wennen
              Het grootste probleem is de steeds zwaarder wordende en lager hangende voorkant.
              Waarschijnlijk voor voetgangers enz gedaan, maar de neus wordt er alleen maar lomper op en ik denk op terein de huidige verse slechter is erdoor dan de vorige. (MY2007 bv, al had die ook al een diepere neus)

Achterkant is wel

Comment

• Ik vind de neus van een '07 tot op heden mooier dan van een '11. En ik vind die van de '03 ook nog steeds gigantisch knap, al begint die nu een tik gedateerd te ogen.

Achterkant is razendknap, ja. Maar daar is uiteindelijk ook niets aan veranderd op de achterlichten na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  Zou het dezelfde zijn?
                  Uw droomwagen vindt u bij CCD-CARS. Steeds een uitgekozen aanbod aan sportwagens en andere luxewagens. 09 231 51 61

(130K kost dat nieuw, voor nen diesel )
                  Tot je bij de dealer komt en direct 20% korting krijgt

Comment

• Ik vind MY2011 echt wel een knappe evolutie.

Comment

• Mijn baas heeft vorige week zijn nieuwe TDV8 opgehaald. Knappe bak en die motor blijft sleuren! Hele verbetereing ten opzichte van zijn vorige RR, dat was de 3.6 TDV8.

Comment

• Iemand een Defender?

Comment

Man man man...

Comment

OK Met zo'n 4.4 V8TD, 't kan me bekoren
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                              Iemand een Defender?

nog pics?

Comment

• Drnt deze foto van de vorige range (MY2007) in Frankrijk terug gevonden. Had toen net m'n rijbewijs het overgrote deel van de reis mocht ik rijden van m'n ouders.

Comment

• DE manier om je voorste nummerplaat kwijt te spelen....

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Range Rover.

Mijn pa kwam uit het niets achter me rijden. Wat een stance!
                                    AutoMinded.be

Comment

• Na het rb van verleden zondag had ik de auto volledig met de hd reiniger afgespoten maar deze week zag ik dat er nog veel modder tussen de bodemplaat en de motor en versnellingsbak geperst zat, heb vandaag de carterbescherming afgevezen en wat er nog uitkwam van modder en vuil is ongelooflijk:

Waar 'n LR allemaal goed voor is.

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Will, welke banden heb je eronder liggen?

Comment

• Nog steeds die Nokians WR G2 Sport Utility

Comment

Working...
                                          X