Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Full black is zo hard niet ok op een MY2011.
Zie dat nu staan. Totaal niet de stance die een Range moet hebben. Sowieso is de 2011 een beetje (veel) over the top. Met al die kerstverlichting en chroomzooi. Maar in een klassieke kleurencombi (Donker blauw op beige o.i.d.) nog steeds dé kar der karren.
En zo'n 4.4 diesel blijft trekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOh ja, en hij is zo veel chiquer zonder getint glas. Neus blijft wennen
Waarschijnlijk voor voetgangers enz gedaan, maar de neus wordt er alleen maar lomper op en ik denk op terein de huidige verse slechter is erdoor dan de vorige. (MY2007 bv, al had die ook al een diepere neus)
Achterkant is wel
Comment
-
Ik vind de neus van een '07 tot op heden mooier dan van een '11. En ik vind die van de '03 ook nog steeds gigantisch knap, al begint die nu een tik gedateerd te ogen.
Achterkant is razendknap, ja. Maar daar is uiteindelijk ook niets aan veranderd op de achterlichten na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
Na het rb van verleden zondag had ik de auto volledig met de hd reiniger afgespoten maar deze week zag ik dat er nog veel modder tussen de bodemplaat en de motor en versnellingsbak geperst zat, heb vandaag de carterbescherming afgevezen en wat er nog uitkwam van modder en vuil is ongelooflijk:
Waar 'n LR allemaal goed voor is.
Uploaded with ImageShack.us
Comment
Comment