Onze stopplaats vorig jaar aan het meer van Loch Ness. Wat een zalige reis!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Vandaag naar de garage gebeld aangezien onze RR TD6 al 800km over zijn onderhoud zit en (ik denk) de lager van de alternatoraandrijving stuk is. De wagen staat dus stil.
We mogen hem vandaag binnen gaan steken (Vernaeve) en ze gaan proberen om hem tegen volgende week vrijdag in orde te krijgen. Onderhoud gaan ze niet doen. Das pas ten vroegst in april dat we daarvoor mogen terug gaan
Onbegrijpelijk in deze klasse.... Onderhoud kost handen vol geld en service is echt 0. Bah!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenVandaag naar de garage gebeld aangezien onze RR TD6 al 800km over zijn onderhoud zit en (ik denk) de lager van de alternatoraandrijving stuk is. De wagen staat dus stil.
We mogen hem vandaag binnen gaan steken (Vernaeve) en ze gaan proberen om hem tegen volgende week vrijdag in orde te krijgen. Onderhoud gaan ze niet doen. Das pas ten vroegst in april dat we daarvoor mogen terug gaan
Onbegrijpelijk in deze klasse.... Onderhoud kost handen vol geld en service is echt 0. Bah!
Is dat een dealer?
LR-dealers zijn jammer genoeg niet dik gezaaid. Maar die wachttijden zijn inderdaad schandalig. Welke dealer is dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Is dat een dealer?
LR-dealers zijn jammer genoeg niet dik gezaaid. Maar die wachttijden zijn inderdaad schandalig. Welke dealer is dat?Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVernaeve is naast een Jaguar dealer inderdaad ook een LR dealer.
Ik walg daar echt van die mentaliteit. Alsook van de dame aan de balie die zich de moeite niet doet om haar telefoon oortje uit te doen als ze tegen u spreekt en hoe normaal ze alle problemen vinden.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIdd.
Ik walg daar echt van die mentaliteit. Alsook van de dame aan de balie die zich de moeite niet doet om haar telefoon oortje uit te doen als ze tegen u spreekt en hoe normaal ze alle problemen vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenVernave moet je echt mijden, zowat de slechtste RR garage van Belgie, ik zal es vragen aan m'n pa waar wij onze range binnensteken.
Deze heb je ook nog, nog nooit binnen geweest voor onderhoud ofzo, maar wel vriendelijke mensen daar. http://www.adventurecars.be/Pages/Aanbod.php
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenKortrijk (maar het is ook niet alles zegt m'n pa)
Deze heb je ook nog, nog nooit binnen geweest voor onderhoud ofzo, maar wel vriendelijke mensen daar. http://www.adventurecars.be/Pages/Aanbod.phpOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
-
Bestekje binnen gekregen :
- alternator: € 600,00 excl. BTW
- pomp stuurbekrachtiging: € 740,00 excl. BTW
- rubbers ophanging + kogelgewricht: € 280,00 excl. BTW
- sleepring (lampje airbag): € 420,00 excl. BTW
Ik vind dat toch echt geen normale prijzen zenne.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenHeb er zaterdag een dagje Range Rover Sport HSE opzitten (proefrit) en ik kan verzekeren dat de mensen van Landrover Metropool Zuid (boomsesteenweg Wilrijk) serieus vriendelijk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenHeb er zaterdag een dagje Range Rover Sport HSE opzitten (proefrit) en ik kan verzekeren dat de mensen van Landrover Metropool Zuid (boomsesteenweg Wilrijk) serieus vriendelijk zijnBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenBestekje binnen gekregen :
- alternator: € 600,00 excl. BTW
- pomp stuurbekrachtiging: € 740,00 excl. BTW
- rubbers ophanging + kogelgewricht: € 280,00 excl. BTW
- sleepring (lampje airbag): € 420,00 excl. BTW
Ik vind dat toch echt geen normale prijzen zenne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeust Bekijk BerichtenHoe vinden jullie deze eruit zien voor een '85 exemplaar met 230.000 km?
De uitlaat is verschrikkelijk, dus gaat vooral om de rest.
http://auto.marktplaats.nl/land-rove...fta_ind=7&fs=1
Comment
-
Ja dat lees ik overal. Laatst wel een eigenaar gesproken van een Italiaanse 3.5 uit '85. Die rijdt er dagelijks in, doet er vakanties mee enz. loopt keurig op gas en heeft er het eerste jaar geen gekke dingen mee gehad. Het kan dus wel...
Mocht er een aangeschaft worden zal het een fun auto worden voor max 7500 km per jaar. Hopelijk valt het op die manier mee. Wat zouden ongeveer de onderhoudskosten zijn met die kilometers? Ruim ingeschat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMetropool Noord op de bredabaan zijn ook enorm vriendelijk. We waren er eens voor een range rover en we vragen wanneer moet die terug beginnen. en die gast zo ja we sluiten tegen 6uur dus tegen half 6 mag hij terug komen. hebben er dus van 11u smorges tot 17uur mee liggen rond rijden
maar kan misschien een slechte dag geweest zijn
Comment
-
*Zucht*
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Kerel zeult daar nu al een maand of 3 mee, en altijd zo veel onzin in zijn verkoop advertentie.
*Eerste eigenaar. --> Zou nog mogelijk zijn, al betwijfel ik het met die sjappie wielen en facelift-achterlichten.
*330pk Supercharged!!! --> How about 286pk atmo.
*6-7 sec naar de 100!!! --> Neem maar 10.
*3200KG --> 2500kg zal ook wel voldoende zijn.
Comment
Comment