Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
    Men pa wil zen 2009 TdV8 vogue met 97k km's verkopen, en is vandaag even bij metropool zuid langsgeweest om te horen wat ze er nog voor geven. Hun hoogste bod was €26000, terwijl een gelijkaardige op autoscout of mobile suchen voor minimaal 34000 gaat, maar of die dan effectief verkocht geraken, pff.. Geraak er nog maar is vanaf!!
    Ook nen witten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Ook nen witten?
      Ik bekeek dat net als een pluspunt, eens iets anders dan de zoveelste "buckingham blue" met "navy/parchement" interieur bijvoorbeeld. De export-naar-Afrika-telefoontjes hebben we in ieder geval al gehad, "c'est ça que je cherche monsieur, une bagnole blanche!" maar we gaan hem nu ook niet gratis weggeven
      Ach ja de tijd zal het uitwijzen zeker?

Comment

Ik bekeek dat net als een pluspunt, eens iets anders dan de zoveelste "buckingham blue" met "navy/parchement" interieur bijvoorbeeld. De export-naar-Afrika-telefoontjes hebben we in ieder geval al gehad, "c'est ça que je cherche monsieur, une bagnole blanche!" maar we gaan hem nu ook niet gratis weggeven
        Ach ja de tijd zal het uitwijzen zeker?
        Pluspunt, zoals in "de grondverf staat erop, je kan nu de auto in een kleur naar keuze stoppen"?
        Wij hebben thuis een 2007 gehad (nu vervangen door een 2010), die was ook niet in 1-2-3 verkocht. Uiteindelijk wou een handelaar hem kost wat kost hebben omdat hij er een klant voor had.
        Afrika-telefoontjes hebben we nooit gehad, wel vaak "ik wil komen kijken, kan dat vanmiddag" "ja" endan vervolgens niet komen.

Comment

Pluspunt, zoals in "de grondverf staat erop, je kan nu de auto in een kleur naar keuze stoppen"?
          Wij hebben thuis een 2007 gehad (nu vervangen door een 2010), die was ook niet in 1-2-3 verkocht. Uiteindelijk wou een handelaar hem kost wat kost hebben omdat hij er een klant voor had.
          Afrika-telefoontjes hebben we nooit gehad, wel vaak "ik wil komen kijken, kan dat vanmiddag" "ja" endan vervolgens niet komen.
          Smaken en kleuren hé, maar als er iemand specifiek op zoek is naar ne witte, is het aanbod beperkter en komt die sneller bij ons uit! Als..
          Men pa heeft deze ook vervangen door de facelift, maar t'is nog enkele weken wachten. Content van, met die 4.4?

Comment

Smaken en kleuren hé, maar als er iemand specifiek op zoek is naar ne witte, is het aanbod beperkter en komt die sneller bij ons uit! Als..
            Men pa heeft deze ook vervangen door de facelift, maar t'is nog enkele weken wachten. Content van, met die 4.4?
            This nog nen 3.6.
            Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het spel gechipt is, want dat gaat verdomd rap naar de 200, een pak makkelijker dan de vorige.

Comment

This nog nen 3.6.
              Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het spel gechipt is, want dat gaat verdomd rap naar de 200, een pak makkelijker dan de vorige.
              Ne kameraad van mij heeft ook ne RR Vogue met de 3.6 motor, vermits ze zelf chippen was dat het eerste wat gedaan werd en er was wel een serieus verschil, daarna had hij de computer eens uitgelezen en gereset en vanaf dan trekt dat ding nu dat het niet schoon meer is. Gewoon ne reset van de computer gedaan omdat er het een of ander alarm bleef opkomen of zo. En 't is niet dat hij niet gewoon is van of dat hij niet weet wat snelheid is want hij heeft altijd met BMW gereden (535d) en doet ook alle jaren mee aan de SpaItalia races in Spa.
              Last edited by ; 23/05/2012, 00:06.

Comment

• Erg opvallend! Maar mooi ??

Comment

• Ik zou die aluminium stukken ook nog zwart wrappen. Echt knap vind ik het niet, maar het gaat de auto beter af dan vele andere denk ik..

Comment

• Trekt goed op 'n Citroën DS3 of een Skoda Fabia RS ?? (Die moeten ook met zo'n gimmicks afkomen om interessant te zijn).

Comment

• 2x TDV8

Comment

• Vandaag een tstritje gehad met de RR evoque benzine met 240pk. Superzalige auto, snel, mooi afgewerkt. Hij was wel
                        niet zo ruim en het verbruik lag nogal aan de hoge kant. Offerteprijs was 54k€. Zeer schappelijk voor zo
                        auto met leder, panodak, navigatie, xenons,... Geluid was ook zalig. Klinkte meer als een 6 cilinder dan een 4 cilinder

Na met deze auto gereden te hebben vraag ik me af waarom de mensen nog voor een X3 of Q5 kiezen

Last edited by kefkie; 24/07/2012, 18:42.
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                          2x TDV8

Blijft toch de ultieme daily voor my
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Vandaag een tstritje gehad met de RR evoque benzine met 240pk. Superzalige auto, snel, mooi afgewerkt. Hij was wel
                            niet zo ruim en het verbruik lag nogal aan de hoge kant. Offerteprijs was 54k€. Zeer schappelijk voor zo
                            auto met leder, panodak, navigatie, xenons,... Geluid was ook zalig. Klinkte meer als een 6 cilinder dan een 4 cilinder

Na met deze auto gereden te hebben vraag ik me af waarom de mensen nog voor een X3 of Q5 kiezen
                            59K voor een auto dat standaard 34K kost, is dat niet wat overdreven?

GF wilt da Q5 ^^
                            Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                              59K voor een auto dat standaard 34K kost, is dat niet wat overdreven?

GF wilt da Q5 ^^
                              Standaard was deze 41k, 4WD en de prestige uitvoering.. Maarja kleur was €600, velgen nog eens €800,...
                              in de showroom stond er ook een knappe uitvoering voor 39k maar das was met handbak, 150pk sterke diesel en leder/alcantara zetels. Ook niet mis

Ik zou toch eens eerst met zo'n Q5 gaan rijden om uw keuze te maken, want in FWD en manueel is dat echt zijn geld imo niet waard..
                              Last edited by kefkie; 24/07/2012, 19:04.
                              BMW X5 45e

Comment

• Ik heb met de evoque ook al gereden (familie heeft een garage in Landrover enzo). Als je het vergelijkt met een Range Rover mist het toch iets. En voor die prijs hebben wij onze ML gekocht & die zou ik dan ook weer verkiezen boven de evoque.

Maar toch een zalige kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                  Ik heb met de evoque ook al gereden (familie heeft een garage in Landrover enzo). Als je het vergelijkt met een Range Rover mist het toch iets. En voor die prijs hebben wij onze ML gekocht & die zou ik dan ook weer verkiezen boven de evoque.

Maar toch een zalige kar.
                                  een 50k evoque vergelijken met een 100k range rover?

Ik zou voor dat geld ook geen evoque kopen, maar ook geen ML of X5. Maar wel een jonge occasie range rover TDV8. Daar kan geen enkele andere SUV/SAV/... tegen op
                                  BMW X5 45e

Comment

• de ''grote'' range rovers hebben nu wat meer moeite om verkocht te krijgen nu de evoque er is. Meeste klanten gaan precies voor een evoque.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      een 50k evoque vergelijken met een 100k range rover?

Ik zou voor dat geld ook geen evoque kopen, maar ook geen ML of X5. Maar wel een jonge occasie range rover TDV8. Daar kan geen enkele andere SUV/SAV/... tegen op
                                      Je bent echt verzot op die Ranger Rover e Kevin xD

Comment

• Yeps, niet alleen door de evoque maar ook door de nieuwe VAA, en dat gaat een grotere invloed hebben dan de kleine evoque
                                        BMW X5 45e

Comment

• Zijn er geen plannen voor een uitbreiding van het benzine-aanbod?
                                          Meeste van die karretjes zijn toch city-dwellers maar die worden toch bijna gedwongen om voor een diesel te gaan gezien de hoge prijs, verbruik en lasten van de 240pk benzine.
                                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                          X