Oorspronkelijk geplaatst door AlexV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenOok nen witten?
Ach ja de tijd zal het uitwijzen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenIk bekeek dat net als een pluspunt, eens iets anders dan de zoveelste "buckingham blue" met "navy/parchement" interieur bijvoorbeeld. De export-naar-Afrika-telefoontjes hebben we in ieder geval al gehad, "c'est ça que je cherche monsieur, une bagnole blanche!" maar we gaan hem nu ook niet gratis weggeven
Ach ja de tijd zal het uitwijzen zeker?
Wij hebben thuis een 2007 gehad (nu vervangen door een 2010), die was ook niet in 1-2-3 verkocht. Uiteindelijk wou een handelaar hem kost wat kost hebben omdat hij er een klant voor had.
Afrika-telefoontjes hebben we nooit gehad, wel vaak "ik wil komen kijken, kan dat vanmiddag" "ja" endan vervolgens niet komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenPluspunt, zoals in "de grondverf staat erop, je kan nu de auto in een kleur naar keuze stoppen"?
Wij hebben thuis een 2007 gehad (nu vervangen door een 2010), die was ook niet in 1-2-3 verkocht. Uiteindelijk wou een handelaar hem kost wat kost hebben omdat hij er een klant voor had.
Afrika-telefoontjes hebben we nooit gehad, wel vaak "ik wil komen kijken, kan dat vanmiddag" "ja" endan vervolgens niet komen.
Men pa heeft deze ook vervangen door de facelift, maar t'is nog enkele weken wachten. Content van, met die 4.4?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenSmaken en kleuren hé, maar als er iemand specifiek op zoek is naar ne witte, is het aanbod beperkter en komt die sneller bij ons uit! Als..
Men pa heeft deze ook vervangen door de facelift, maar t'is nog enkele weken wachten. Content van, met die 4.4?
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het spel gechipt is, want dat gaat verdomd rap naar de 200, een pak makkelijker dan de vorige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenThis nog nen 3.6.
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het spel gechipt is, want dat gaat verdomd rap naar de 200, een pak makkelijker dan de vorige.
Comment
-
Vandaag een tstritje gehad met de RR evoque benzine met 240pk. Superzalige auto, snel, mooi afgewerkt. Hij was wel
niet zo ruim en het verbruik lag nogal aan de hoge kant. Offerteprijs was 54k€. Zeer schappelijk voor zo
auto met leder, panodak, navigatie, xenons,... Geluid was ook zalig. Klinkte meer als een 6 cilinder dan een 4 cilinder
Na met deze auto gereden te hebben vraag ik me af waarom de mensen nog voor een X3 of Q5 kiezen
Last edited by kefkie; 24/07/2012, 18:42.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten2x TDV8
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVandaag een tstritje gehad met de RR evoque benzine met 240pk. Superzalige auto, snel, mooi afgewerkt. Hij was wel
niet zo ruim en het verbruik lag nogal aan de hoge kant. Offerteprijs was 54k€. Zeer schappelijk voor zo
auto met leder, panodak, navigatie, xenons,... Geluid was ook zalig. Klinkte meer als een 6 cilinder dan een 4 cilinder
Na met deze auto gereden te hebben vraag ik me af waarom de mensen nog voor een X3 of Q5 kiezen
GF wilt da Q5 ^^Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten59K voor een auto dat standaard 34K kost, is dat niet wat overdreven?
GF wilt da Q5 ^^
in de showroom stond er ook een knappe uitvoering voor 39k maar das was met handbak, 150pk sterke diesel en leder/alcantara zetels. Ook niet mis
Ik zou toch eens eerst met zo'n Q5 gaan rijden om uw keuze te maken, want in FWD en manueel is dat echt zijn geld imo niet waard..Last edited by kefkie; 24/07/2012, 19:04.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenIk heb met de evoque ook al gereden (familie heeft een garage in Landrover enzo). Als je het vergelijkt met een Range Rover mist het toch iets. En voor die prijs hebben wij onze ML gekocht & die zou ik dan ook weer verkiezen boven de evoque.
Maar toch een zalige kar.
Ik zou voor dat geld ook geen evoque kopen, maar ook geen ML of X5. Maar wel een jonge occasie range rover TDV8. Daar kan geen enkele andere SUV/SAV/... tegen opBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichteneen 50k evoque vergelijken met een 100k range rover?
Ik zou voor dat geld ook geen evoque kopen, maar ook geen ML of X5. Maar wel een jonge occasie range rover TDV8. Daar kan geen enkele andere SUV/SAV/... tegen op
Comment
-
Zijn er geen plannen voor een uitbreiding van het benzine-aanbod?
Meeste van die karretjes zijn toch city-dwellers maar die worden toch bijna gedwongen om voor een diesel te gaan gezien de hoge prijs, verbruik en lasten van de 240pk benzine.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
Comment