Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
-
Comment
-
Even paar foto'tjes van de beste Land Rover ooit gemaakt, de Defender natuurlijk
Ik en mede forumlid Matteus zijn vaste volgers voor een piloot van het ballonbedrijf van Wim Verstraeten. En dat is allemaal met de goede 'oude' deffie's te doen. Het zijn zo machtige dingen, super betrouwbaar, relatief zuinig en prachtig om zien. En een TD5 is pure macht + een leuke sound. Op autostrade met remork en al toch nog 130 bollen vind ik sterk.
Matteo heeft er wss nog veel meer zalige foto's van. Hier alvast enkele... Defender rules
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVriend van mij komt er soms driftend mee door de bochten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzo ver zijn zijn we er nog nie mee geweest met remork
Comment
-
Comment
-
zoals je in de link van de foto ook kan zien zijn dit Kahn velgen en ik dacht dat de bumperkit ook van Kahn is en niet de Stormer kit...
Kahn adverteert veel in een 2de hands magazine in de Uk waarvan ik de titel niet weet maar m'n vriendin haar pa koopt dit regelmatig. Die smijten ook regelmatig vette velgen onder Bentley's, Aston Martins, etc
Dit is een andere velg voor de Range:
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTrouwens, deze komen wss op die sport te liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichtenzoals je in de link van de foto ook kan zien zijn dit Kahn velgen en ik dacht dat de bumperkit ook van Kahn is en niet de Stormer kit...
Kahn adverteert veel in een 2de hands magazine in de Uk waarvan ik de titel niet weet maar m'n vriendin haar pa koopt dit regelmatig. Die smijten ook regelmatig vette velgen onder Bentley's, Aston Martins, etc
Dit is een andere velg voor de Range:
Dat dat Kahn velgen zijn weet ik.
Ik had hem die ook aangeraden. Dat magazine heet Classic & Sports Car magazine.
Het plan was om die kahn velgen in de zomer te gebruiken en in de winter de gewone stormer-velgen.
Comment
-
Tis nog een ander magazine Classic and sports car daar staan nog reportages in, in datgene dat ik bedoel niet, daar staan enkel advertenties in en reclame.
Als ik op de site van Kahn kijk dan staan de bumpers toch ook bij hun onderdelen:
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat dat Kahn velgen zijn weet ik.
Ik had hem die ook aangeraden. Dat magazine heet Classic & Sports Car magazine.
Het plan was om die kahn velgen in de zomer te gebruiken en in de winter de gewone stormer-velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
en geslaagd!
Echt knap (als 2e of 3e wagen)
Comment
-
Een, volgens mij, tof filmpje.
Comment
Comment