Met die camouflage zou ik ook niet durven rondrijden, maar de velgen die eronderliggen . De eerste staat me meest aan, Hamann anniversary velgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenidd, leuk om te zien!
Maar op dat filmpje zie je ook direct de 'gebreken' van de Freelander als terreinwagen: erg weinig flex, en geen sper, waardoor hij de meeste obstakels met veel gas en veel opvliegend zand moet overwinnen. Niet zo bijster efficiënt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenHet is nog altijd een softroader eh ? (Hoe zouden zijn concurrenten in deze omstandigheden presteren ?? X3, RAV4, XTrail e.d.????)
Begrijp me niet verkeerd, ik heb sympathie voor de freelander. Maar op Landrover fora kom je wel meer tegen dat de echte lr-enthousiasts eigenlijk teleurgesteld zijn in zijn terreincapaciteiten
. Hij is niet slecht, in zijn segment zelfs het beste.
Maar ik vond dat filmpje net leuk omdat er heel duidelijk op te zien is wat hem nog beter zou maken in het terrein, namelijk een sper. Dan geraakte hij overal veel simpeler door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenNiet beter, maar die dragen dan ook niet de naam Landrover
Begrijp me niet verkeerd, ik heb sympathie voor de freelander. Maar op Landrover fora kom je wel meer tegen dat de echte lr-enthousiasts eigenlijk teleurgesteld zijn in zijn terreincapaciteiten
. Hij is niet slecht, in zijn segment zelfs het beste.
Maar ik vond dat filmpje net leuk omdat er heel duidelijk op te zien is wat hem nog beter zou maken in het terrein, namelijk een sper. Dan geraakte hij overal veel simpeler door
Comment
-
“V8 voor Land Rover Freelander�
14 december 2006 · Tekst Nic de Boer
Autoweek.nl
In de Amerikaanse media wordt gespeculeerd over V8-kracht voor de nieuwe Land Rover Freelander.
Amerikanen zouden graag een V8-motor zien in de nieuwe Land Rover Freelander. Het zou de populariteit van de midi-SUV daar aanmerkelijk verbeteren. Tot nu toe is een zescilinder in lijn motor de grootste krachtbron voor het model. “Nu de Freelander toch hoger in de markt is geplaatst, zou het plaatsen van een V8-motor een logische stap zijn,� aldus de Amerikaanse vakpers.
Wanneer de Freelander zijn V8-motor krijgt, wordt dat de 4,4-liter V8 die ook al in de Volvo’s XC90 en de S80 wordt gebruikt. Die motor is ontwikkeld bij Yamaha en kenmerkt zich door zijn compacte bouw. Hij levert 315 pk en een maximaal koppel van 440 Nm – de zescilinder komt niet verder dan 230 pk.
De Amerikaanse woordvoerder van Land Rover laat het idee bezinken: “Hoeveel zouden we er kunnen verkopen en tegen welke prijs. Het is maar de vraag of we de ontwikkelingskosten ooit terugverdienen,� voorlopig ligt het idee dus nog op de plank.
Comment
-
Mijn ouders zijn van plan een range sport te kopen. We hebben geen zin om nog zo lang te wachten tot de V8 diesel beschikbaar is en de verkoper heeft verteld dat hij een module kan laten plaatsen om wat meer pks te geven. Ze nemen alle verantwoordelijkheid op hun dus er verandert nix met de garantie. Kan me iemand wat meer uitleg geven omtrend die module?
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenMijn ouders zijn van plan een range sport te kopen. We hebben geen zin om nog zo lang te wachten tot de V8 diesel beschikbaar is en de verkoper heeft verteld dat hij een module kan laten plaatsen om wat meer pks te geven. Ze nemen alle verantwoordelijkheid op hun dus er verandert nix met de garantie. Kan me iemand wat meer uitleg geven omtrend die module?
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoogstwaarschijnlijk een software-aanpassing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenMijn ouders zijn van plan een range sport te kopen. We hebben geen zin om nog zo lang te wachten tot de V8 diesel beschikbaar is en de verkoper heeft verteld dat hij een module kan laten plaatsen om wat meer pks te geven. Ze nemen alle verantwoordelijkheid op hun dus er verandert nix met de garantie. Kan me iemand wat meer uitleg geven omtrend die module?
Alvast bedankt!
Die is er over een maand toch al?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie is er over een maand toch al?
De leveringstermijn is veel te lang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenJa, sorry. Bestembaar moet leverbaar worden
De leveringstermijn is veel te lang.
Ik denk trouwens dat er nog een slot vrij is van een eerder bestelde Sport TdV8 bij Metropool in Antwerpen, die afgelast is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHaal die zonneband eraf en ik pak hem zo mee1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment