Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met die camouflage zou ik ook niet durven rondrijden, maar de velgen die eronderliggen . De eerste staat me meest aan, Hamann anniversary velgen

mcs clubman

Comment

• Die zwarte velgen vind ik wel geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        idd, leuk om te zien!

Maar op dat filmpje zie je ook direct de 'gebreken' van de Freelander als terreinwagen: erg weinig flex, en geen sper, waardoor hij de meeste obstakels met veel gas en veel opvliegend zand moet overwinnen. Niet zo bijster efficiënt...
        Het is nog altijd een softroader eh ? (Hoe zouden zijn concurrenten in deze omstandigheden presteren ?? X3, RAV4, XTrail e.d.????)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
          Het is nog altijd een softroader eh ? (Hoe zouden zijn concurrenten in deze omstandigheden presteren ?? X3, RAV4, XTrail e.d.????)
          Niet beter, maar die dragen dan ook niet de naam Landrover

Begrijp me niet verkeerd, ik heb sympathie voor de freelander. Maar op Landrover fora kom je wel meer tegen dat de echte lr-enthousiasts eigenlijk teleurgesteld zijn in zijn terreincapaciteiten
          . Hij is niet slecht, in zijn segment zelfs het beste.

Maar ik vond dat filmpje net leuk omdat er heel duidelijk op te zien is wat hem nog beter zou maken in het terrein, namelijk een sper. Dan geraakte hij overal veel simpeler door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            Niet beter, maar die dragen dan ook niet de naam Landrover

Begrijp me niet verkeerd, ik heb sympathie voor de freelander. Maar op Landrover fora kom je wel meer tegen dat de echte lr-enthousiasts eigenlijk teleurgesteld zijn in zijn terreincapaciteiten
            . Hij is niet slecht, in zijn segment zelfs het beste.

Maar ik vond dat filmpje net leuk omdat er heel duidelijk op te zien is wat hem nog beter zou maken in het terrein, namelijk een sper. Dan geraakte hij overal veel simpeler door
            Ja, en ne goeie Td4 motor in combinatie met een autobak omdat hij een paar keer stilgevallen is op koppeling. (En om "echt" door het terrein te rijden is het NOG beter om met uw achterste in een Defender of zo te zitten.. )

Comment

• “V8 voor Land Rover Freelanderâ€?
              14 december 2006 · Tekst Nic de Boer
              Autoweek.nl

In de Amerikaanse media wordt gespeculeerd over V8-kracht voor de nieuwe Land Rover Freelander.

Amerikanen zouden graag een V8-motor zien in de nieuwe Land Rover Freelander. Het zou de populariteit van de midi-SUV daar aanmerkelijk verbeteren. Tot nu toe is een zescilinder in lijn motor de grootste krachtbron voor het model. “Nu de Freelander toch hoger in de markt is geplaatst, zou het plaatsen van een V8-motor een logische stap zijn,� aldus de Amerikaanse vakpers.
              Wanneer de Freelander zijn V8-motor krijgt, wordt dat de 4,4-liter V8 die ook al in de Volvo’s XC90 en de S80 wordt gebruikt. Die motor is ontwikkeld bij Yamaha en kenmerkt zich door zijn compacte bouw. Hij levert 315 pk en een maximaal koppel van 440 Nm – de zescilinder komt niet verder dan 230 pk.
              De Amerikaanse woordvoerder van Land Rover laat het idee bezinken: “Hoeveel zouden we er kunnen verkopen en tegen welke prijs. Het is maar de vraag of we de ontwikkelingskosten ooit terugverdienen,� voorlopig ligt het idee dus nog op de plank.

Comment

• Zou wel leuk zijn, moet niet slecht vooruit gaan 315 pk in een Freelander

Comment

• De Freelander weegt ook al 1.7ton denk ik. Maakt niet uit, V8 is altijd nice

Comment

• Kent iemand de standaarduitrusting van een prefacelift Range Rover VOGUE en wat er extra is tov een standaard Range?
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Mijn ouders zijn van plan een range sport te kopen. We hebben geen zin om nog zo lang te wachten tot de V8 diesel beschikbaar is en de verkoper heeft verteld dat hij een module kan laten plaatsen om wat meer pks te geven. Ze nemen alle verantwoordelijkheid op hun dus er verandert nix met de garantie. Kan me iemand wat meer uitleg geven omtrend die module?

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                        Mijn ouders zijn van plan een range sport te kopen. We hebben geen zin om nog zo lang te wachten tot de V8 diesel beschikbaar is en de verkoper heeft verteld dat hij een module kan laten plaatsen om wat meer pks te geven. Ze nemen alle verantwoordelijkheid op hun dus er verandert nix met de garantie. Kan me iemand wat meer uitleg geven omtrend die module?

Alvast bedankt!
                        hoogstwaarschijnlijk een software-aanpassing

Comment

• Comment

• dat moet een klein sjeikske zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              hoogstwaarschijnlijk een software-aanpassing
                              Ah, thx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Haal die zonneband eraf en ik pak hem zo mee

Comment

Mijn ouders zijn van plan een range sport te kopen. We hebben geen zin om nog zo lang te wachten tot de V8 diesel beschikbaar is en de verkoper heeft verteld dat hij een module kan laten plaatsen om wat meer pks te geven. Ze nemen alle verantwoordelijkheid op hun dus er verandert nix met de garantie. Kan me iemand wat meer uitleg geven omtrend die module?

Alvast bedankt!

Die is er over een maand toch al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Die is er over een maand toch al?
                                    Ja, sorry. Bestembaar moet leverbaar worden
                                    De leveringstermijn is veel te lang.

Comment

• in duitsland zijn er al tweedehandse range rover sport tdv8's te koop .

Comment

Ja, sorry. Bestembaar moet leverbaar worden
                                        De leveringstermijn is veel te lang.
                                        Scheelt dat dan zoveel met de TdV6?

Ik denk trouwens dat er nog een slot vrij is van een eerder bestelde Sport TdV8 bij Metropool in Antwerpen, die afgelast is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Haal die zonneband eraf en ik pak hem zo mee
                                          Idem! Lekkerste kleur voor de range sport!
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X