Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    En dat rijdt langs geen kanten op de baan.

Naast de baan wel, maar op de baan is dat een ramp
    Nu ook niet overdrijven hè (rijdt niet beter maar ook niet slechter als de vorige range).

Er zijn er hier genoeg die een Defender als ideale wagen beschouwen (en die dus niet weten waarover ze praten).

Comment

• Dat ding maakt imho toch een stuk meer lawaai dan een vorig model range.
      En hij zwalpt ook meer. Een Range (ook het vorige model) geeft mij meer vertrouwen.

Heb eerlijk gezegd nog wel niet met een 2.5DSE range gereden, enkel de 4.6HSE, en de Discovery was een 2.5D

Comment

Dat ding maakt imho toch een stuk meer lawaai dan een vorig model range.
        En hij zwalpt ook meer. Een Range (ook het vorige model) geeft mij meer vertrouwen.

Heb eerlijk gezegd nog wel niet met een 2.5DSE range gereden, enkel de 4.6HSE, en de Discovery was een 2.5D
        Lawaai maken ze allebei (de TD5 mischien een iets irritanter geluid dan de 6cyl van de Range). Een sprintwonder zijn ze geen van beide. Of de Disco nu meer zwalpt dan de range kan ik niet echt beamen of ontkennen, het zijn natuurlijk 2 terreinwagens.
        De motor van de range geeft mij meer vertrouwen dan de TD5. Punt is echter als je stukken hebt aan een Landrover dan kost het geld.

Comment

• hierzie!

Comment

• Matte Discovery met zwarte velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
              Matte Discovery met zwarte velgen

Is hier al een paar keer de revue gepaseerd maar die is zo zalig !

Al vind ik die Discovery van de kennis van SpeedExceed nog knapper...

Comment

• Deze bedoel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                  Matte Discovery met zwarte velgen

die is echt bangelijk,ik zie die geregeld op de leie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                    GEZOCHT:

Land Rover Defender V8i, Limited Edition

Liefst geen import, dus niet van mobile.de ofzo...
                    Wat ben je nu weer van plan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                      Deze bedoel ik

Ook niet slecht maar dan draagt de matte variant toch mijn voorkeur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                        Wat ben je nu weer van plan?

ben er al een tijdje op zoek naar maar je treft ze nooit aan...
                        kameraad heeft er eentje en dat spel is geschift... Echt niet normaal + dat is een collectors item.

Heb een tijdje gekeken naar zo'n Deffi Bel-Air maar dat is nog niet de helft zo speciaal en uniek als zo'n V8i. Dus daarom...

Als je eentje weet staan

edith: naar deze heb ik reeds geinformeerd maar die man heeft dan foto's van de assen etc doorgestuurd en heeft héél wat off road gedaan. En dat is niet echt mijn bedoeling... link
                        Last edited by ffreakie; 12/05/2007, 16:18.

Comment

ben er al een tijdje op zoek naar maar je treft ze nooit aan...
                          kameraad heeft er eentje en dat spel is geschift... Echt niet normaal + dat is een collectors item.
                          A.S ?

Idd zot machine, wat een geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                            A.S ?

Idd zot machine, wat een geluid
                            jep, maar dat geluid is niet standaard é. Die heeft in het voorstuk van zijn uitlaatlijn verschillende gaten laten boren.

Comment

• Bij kennis hebben ze 2 nieuwe Land Rovers geleverd gekregen.

Sport TDV8 en een gewone TDV8

Beide zwart-zwart-zwart met Supercharged Velgen en Grilles enzo.

Dikke bakken, en dan wordt het wel pijnlijk duidelijk hoe lelijk zo een Sport is tov de echte

Comment

Bij kennis hebben ze 2 nieuwe Land Rovers geleverd gekregen.

Sport TDV8 en een gewone TDV8

Beide zwart-zwart-zwart met Supercharged Velgen en Grilles enzo.

Dikke bakken, en dan wordt het wel pijnlijk duidelijk hoe lelijk zo een Sport is tov de echte
                                persoonlijke opinie, de sport is jonger vooraan maar spijtig dat hij achteraan 'zijn rok opheft' om het zo te zeggen (zichtbaar reservewiel etc)

Ik had liever een range sport gehad als uiterlijk maar met het kwalitatieve interieur van de rr. Want het interieur van de sport is gevuld met plastiek (zelfs in topversie met het autobiography leder).

Comment

persoonlijke opinie, de sport is jonger vooraan maar spijtig dat hij achteraan 'zijn rok opheft' om het zo te zeggen (zichtbaar reservewiel etc)

Ik had liever een range sport gehad als uiterlijk maar met het kwalitatieve interieur van de rr. Want het interieur van de sport is gevuld met plastiek (zelfs in topversie met het autobiography leder).
                                  Ik zie de voorkant van de gewone ook liever.
                                  Is veel indrukwekkender.

Ik vind het wel spijtig dat de Sport geen Stormer Pack heeft, want eerst had ie dat zo besteld, samen met een gewone sport, maar dan heeft ie die met stormer pack veranderd in een echte Range. Had beter die zonder Stormer pack ingeruild, want dat pack is zo zalig...

Comment

jep, maar dat geluid is niet standaard é. Die heeft in het voorstuk van zijn uitlaatlijn verschillende gaten laten boren.
                                    jep wist ik...

Comment

• Net een 325km met een RR Sport TdV8 gereden.
                                      Wat een kutbak

oke, hij is snel enzo, maar dat interieur

Dan rij ik liever met de grote in Td6 vorm.

1 voordeel: het verbruik ligt met een gemiddelde (op BC) van 9l/100km wel wat lager dan de 12liter van de Td6

Comment

• Dat Stormer Pack is er precies net iets over aan de voorzijde...

Comment

Net een 325km met een RR Sport TdV8 gereden.
                                          Wat een kutbak

oke, hij is snel enzo, maar dat interieur

Dan rij ik liever met de grote in Td6 vorm.

1 voordeel: het verbruik ligt met een gemiddelde (op BC) van 9l/100km wel wat lager dan de 12liter van de Td6
                                          9 liter? No shit

Stoelen vond ik ook maar sucky, ze zitten helemaal anders dan de TD6 en het is geen verbetering.

Comment

Working...
                                          X