Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    9 liter? No shit

    Stoelen vond ik ook maar sucky, ze zitten helemaal anders dan de TD6 en het is geen verbetering.
    Yup.

    Volgens boordcomputer.

    Turnhout-Hoboken-Mol-Lierop-Maaseik-Turnhout

    van die 325km is volgens mij wel 280 snelweg ofzo. En dat was tempomat 130-140. En buiten de snelweg om heb ik ook heel rustig gereden.
    Enige moment dat ik heb "doorgetrokken" was bij het opdraaien van de snelweg.
    Wagen had een 1400km toen ik vanmorgen vertrok ongeveer.

    Comment




    • Comment


      • Big Pimpin' (met te kleine velgen)



        Comment


        • Nog meer gepimp in Dubai
          `




          Comment


          • en nog...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              en nog...

              Dan opteer ik hier toch gewoon voor de zilvergrijze hoor

              Comment


              • Comment


                • Comment


                  • Comment


                    • Comment


                      • IK ben wel redelijk land rover fan want mijn vader heeft een serie 3 ik zal er wel is foto's van poste.
                        maar nu zie ik over tlaatst in de nieuwe autowereld de nieuwe defender en da vind ik echt geen echte land rover meer ten eerste is hij aangedreve door een ford motor na een bmw motor steke ze er da maar in en wat verder lees ik da ze de verluchtings kleppe onder het raam hebbe weg gelate het bekende aan de defender doen ze weg nu zijn het gewoon nog twee rechthoekige plate er precies op geplakt
                        dan vind ik de schoonste landrover toch nog altijd de serie 3 das nog nen echte landrover.

                        Comment


                        • Ik wil later ne deffie 110 TD5 met tegen de 200pk
                          Binnenkort eens rijden met die nieuwe ford, maar weet nu al dat me dat niet gaat aanstaan... interieur is belachelijk, en die motor... nothing beats TD5

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            Ik wil later ne deffie 110 TD5 met tegen de 200pk
                            Binnenkort eens rijden met die nieuwe ford, maar weet nu al dat me dat niet gaat aanstaan... interieur is belachelijk, en die motor... nothing beats TD5
                            . No offence maar hoeveel persoonlijke ervaring heb je met een Def.

                            Comment




                            • Kleine foto maar vind dit wel een vet interieur voor een RR Sport
                              en dan nog dat blauwe exterieur

                              Comment


                              • Idd zeer knappe combo.

                                Comment


                                • Dit is onze LandRover series III 109 bj 1984.
                                  De auto is een ex-militaire engelse (rechts stuur) landrover, hij is van het Engels leger, UNO en van het Belgish leger geweest en nu al een tiental jaar in het bezit van mijn vader. Sinds een jaar ben ik de enige die er nog meer rijdt en het is echt alig om de kracht van die 4x4 te voelen.
                                  Enkele fotootjes:
                                  (Op deze versie staat hij in pick-up, maar we hebben ook een softtop voor in de zomer en een hardtop, maar die laatste is nog niet gespoten)
                                  edit: ik zie net dat hier de band niet op de neus ligt. Normaal ligt er dus een band op de neus
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  1990 SAAB 900i 2.1-16

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                    . No offence maar hoeveel persoonlijke ervaring heb je met een Def.
                                    Euh laten we zeggen... veel?

                                    Ben volgcrew bij ballonbedrijf waar ze meer dan 10 defenders hebben (110's en 130's, met alle mogelijke motoren en uitvoeringen )
                                    En dan nog eens discovery's, freelanders, en een range.

                                    Ik heb al VEEL km's gebold met deffie's, ... dus ik denk wel dat ik er al enige 'persoonlijke ervaring' mee heb ja.


                                    De nieuwe forddef is zeker krachtiger dan een TD5, maar niet veel. Het interieur is meer cramped, het weglaten van die ventilatiesleuven is het DOMSTE wat ze ooit konden doen, en de reactie van de motor is gewoonweg irritant. Altijd een grote lag bij gas geven of gas lossen. 6'e versnelling is handig, maar topsnelheid is niet hoger dan bij een TD5.

                                    Zelf gereden heb ik nu al zo'n 1000km met de nieuwe. Vorige week nog 2 keer gevolgd met een TD5, en die vind ik .... niet beter..... wel aangenamer.


                                    no offence

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      Euh laten we zeggen... veel?

                                      Ben volgcrew bij ballonbedrijf waar ze meer dan 10 defenders hebben (110's en 130's, met alle mogelijke motoren en uitvoeringen )
                                      En dan nog eens discovery's, freelanders, en een range.

                                      Ik heb al VEEL km's gebold met deffie's, ... dus ik denk wel dat ik er al enige 'persoonlijke ervaring' mee heb ja.


                                      De nieuwe forddef is zeker krachtiger dan een TD5, maar niet veel. Het interieur is meer cramped, het weglaten van die ventilatiesleuven is het DOMSTE wat ze ooit konden doen, en de reactie van de motor is gewoonweg irritant. Altijd een grote lag bij gas geven of gas lossen. 6'e versnelling is handig, maar topsnelheid is niet hoger dan bij een TD5.

                                      Zelf gereden heb ik nu al zo'n 1000km met de nieuwe. Vorige week nog 2 keer gevolgd met een TD5, en die vind ik .... niet beter..... wel aangenamer.


                                      no offence
                                      En ervaringen in terrein, en qua stukken . (Sorry dat ik het moet zeggen maar ga de LR-fora's maar eens na of vraag het in de LR-garage hoe betrouwbaar de TD5 zijn, ik zeg niet dat de nieuwe beter is maar de TD5 is nu toch wel gekend in de LR-middens om zijn niet zo betrouwbare techniek) .

                                      Heb een TD5 gehad (met het gekende probleem op 100.000 km) en we hebben nog een Def90 (geen TD5)

                                      Comment


                                      • Die van hem en die van haar





                                        Last edited by ; 12/08/2007, 17:31.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                          En ervaringen in terrein, en qua stukken . (Sorry dat ik het moet zeggen maar ga de LR-fora's maar eens na of vraag het in de LR-garage hoe betrouwbaar de TD5 zijn, ik zeg niet dat de nieuwe beter is maar de TD5 is nu toch wel gekend in de LR-middens om zijn niet zo betrouwbare techniek) .

                                          Heb een TD5 gehad (met het gekende probleem op 100.000 km) en we hebben nog een Def90 (geen TD5)
                                          Tja, bij ons in het bedrijf worden ze dan ook perfect onderhouden (en dan bedoel ik PERFECT)... er bollen er met 200 tot 300.000km, en nog steeds perfect. En met zo'n wagenpark aan deffie's kan je wel vergelijken en een persoonlijke mening optelling ivm betrouwbaarheid van verschillende deffie's denk ik
                                          De 300 diesels bleken minder betrouwbaar dan de TD5's.

                                          En ervaring in het 'terrein' is er zeker... in de winterperiode is het telkens sperretjes aan en short gears inschakelen om tot bij de ballon te geraken.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X