Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
eigenlijke vind ik het echt allemaal prachtige karren die LandRovers. HEERLIJK!!
ik hoop dat ik me er later ook een kan aanschaffen.
zo'n lekkere Defender met enkele accesoires. mmmmh
of een Freelander
of een Discovery 3 :o
of een RangeRover
of......
zullen we toch eerst nog effe sparen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestOorspronkelijk geplaatst door willOorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestWat is het verschil tussen een Range Rover en een Overfinch?Since 1975 we have been redefining Land Rover and Range Rover models, creating bespoke vehicles that are innovative and spectacular.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasOorspronkelijk geplaatst door super 7Wie wilt er nu met zoiets rondrijden.
Ik vind een Defender ook wel een leuke kar ... Mogen ze mij altijd cadeau doen !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SEVANOAls opener van dit topic zal ik maar beginnen zeker ...
Zijn er hier vele RangeRover's op dit forum? Kzou graag is duidelijke foto's zien van het interieur...
Ik rij met een Range HSE Td6 van 2002. Ik heb al met alle modellen tot nu toe gereden en dit laatste model is toch het beste van de drie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLoveOorspronkelijk geplaatst door SEVANOAls opener van dit topic zal ik maar beginnen zeker ...
Zijn er hier vele RangeRover's op dit forum? Kzou graag is duidelijke foto's zien van het interieur...
Ik rij met een Range HSE Td6 van 2002. Ik heb al met alle modellen tot nu toe gereden en dit laatste model is toch het beste van de drie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door TomTOorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door TomTOorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69ROorspronkelijk geplaatst door RangeLoveOorspronkelijk geplaatst door SEVANOAls opener van dit topic zal ik maar beginnen zeker ...
Comment
Comment