Zet maar binnen!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
ongelooflijk hoe die optrekt
Daar moeten nogal wat krachten inwerken op heel die mechaniek, inclusief koppeling trekker-opligger
Gioooooo!!!!! roetpluimen, komt dat zien, komt dat zien! Genieten!
Ik zie daar regelmatig naar naar die sprintjes tss trucks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenlekker Amerikaans
[youtube]outube]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten's nachts pimpen met zon wagen in een drukke stad en veel lawaai maken
en dan zondag naar de dragstrip, trackdays moet je niet doen met zoiets je maakt jezelf alleen maar belachelijk
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenLast edited by Timmie; 07/07/2009, 17:59.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtende nederlandse invoerder dacht ik
Normaal gezien is er niks meer, enige die nog goede contacten hebben is Buga. Voor de rest niemand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenNormaal gezien is er niks meer, enige die nog goede contacten hebben is Buga. Voor de rest niemand.
Is ook leuk : Chevrolet Europa die niks te maken heeft met Chevrolet USA...
Handige opsplitsing om problemen niet op te lossen...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
die remmen zijn zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenZoals die je 3 of 4 keer laten terug komen vooraleer een probleem opgelost is, heb ik daar geen goede contacten meer mee...
Is ook leuk : Chevrolet Europa die niks te maken heeft met Chevrolet USA...
Handige opsplitsing om problemen niet op te lossen...
Comment
-
Fak.
Los van al die schoonheden die hier gepost worden, vergeet ze eens allemaal.
Ik heb deze http://www.kapaza.be/Autos/USA_Cars/..._town_car.html zien staan, en miljaar, moest ik deze binnen een paar jaar tegenkomen, 't is een serieuze kanshebber.
Al wat mij aanspreekt: relatief lage prijs, V8, amerikaans comfort, knusse zetels, zwarte buitenkleur, cruisin'bak.... Damn, 't is te vroeg...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Comment