klinkt niet echt gelijk een v8 he
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
-
nee, ma zo te zien wel retesnel.
en geezer,
ga uw mond wassen met zeep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenen geezer,
ga uw mond wassen met zeep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenTis maar een mening he, al denk ik dat die best te begrijpen valt; Over de oude modellen ben ik wel meer te spreken qua looks.
twas maar en graptjen he geezer.
ma kmoet zeggen dat hoewel de nieuwe muscle car's minder zijn dan wat er vroeger van de fabriek rolde.
ze nog altijd een pak meer bezieling uitstralen dan wat er in europa van de band rold.
ik denk dat het enige dat hier nog bezieling heeft, een vw beetle, een mini en eenfiat 500 is.
al de rest zijn auto's waar je 3x moet zien wat het juist is.
Comment
-
1970 is het mooiste jaar, dit blok lag erin: 455 CI (7.45l), 365-370 pk en 680 Nm.
"The 365 and 370 hp (272 and 276 kW) power ratings were conservatively underrated at a lower rpm. Both engines are believed by some to produce 410 to 420 hp (306-313 kW)."
Potente dingen dus...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten1970 is het mooiste jaar, dit blok lag erin: 455 CI (7.45l), 365-370 pk en 680 Nm.
"The 365 and 370 hp (272 and 276 kW) power ratings were conservatively underrated at a lower rpm. Both engines are believed by some to produce 410 to 420 hp (306-313 kW)."
Potente dingen dus...
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Comment
Comment