Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US CAR Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
    Ja, maar dat botst zo wat vind ik: stoere musclecar <-> cabrio-imago.
    Ach ja, who cares?

    Het musclegehalte laat het cabrio-imago hier verdwijnen imo, dit is gewoon vet en in de zomer moet da zo zalig rijden zijn

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      zalig blok.. al ben ik meer voor de 454 LS6 uit (oa) de Chevelle



      tga gelijk ni
      Raar! Anders die feature = related een keer weg doen of zo.

      Comment


      • loool:

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        __________________________

        2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

        Comment


        • de knapste musclecar imo is een Mercury Cougar

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
            de knapste musclecar imo is een Mercury Cougar
            dat was toch gewoon een goed aangeklede Mustang nee?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              dat was toch gewoon een goed aangeklede Mustang nee?
              geen idee, je weet dat ik er amper iets van ken
              ik vind dat gewoon de knapste

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                geen idee, je weet dat ik er amper iets van ken
                ik vind dat gewoon de knapste
                The Mercury Cougar was introduced in 1967 as the more upscale version of the Ford Mustang. It had more mature styling and upscale interior appointments and rode on a three inch longer wheelbase than the Mustang. Yet despite its greater emphasis on luxury than performance, the Mercury Cougar still managed to make its mark on the American street scene.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  loool:

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Lol, ge ziet hem eerst een tweede streep trekken en dan de eerste.
                  Waarom enkel het rechterwiel? Geen dif? 'Slechte' tractie?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                    twas maar en graptjen he geezer.
                    ma kmoet zeggen dat hoewel de nieuwe muscle car's minder zijn dan wat er vroeger van de fabriek rolde.
                    ze nog altijd een pak meer bezieling uitstralen dan wat er in europa van de band rold.
                    ik denk dat het enige dat hier nog bezieling heeft, een vw beetle, een mini en eenfiat 500 is.
                    al de rest zijn auto's waar je 3x moet zien wat het juist is.
                    M's van bmw? AMG's? Ferrari, porsche, renault sport, de citroen c6...

                    Comment


                    • ik zie langs vanop 30m afstand het verschil niet tussen een M en een gewone BMW of sommige porsches

                      eb die couger, jah, das eigenlijk een mustang maar dan wat meer luxe gericht.
                      en de achterlichten van een mustang gt 500 zijn eigenlijk couger achterlichten.

                      Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                      Lol, ge ziet hem eerst een tweede streep trekken en dan de eerste.
                      Waarom enkel het rechterwiel? Geen dif? 'Slechte' tractie?
                      sommige jarn was bij sommige merken sper een optie

                      Comment


                      • Typisch voor Amerikanen zeker om zoiets op de optielijst te zetten wegens acuut gebrek aan bochten?

                        Comment


                        • Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                            Typisch voor Amerikanen zeker om zoiets op de optielijst te zetten wegens acuut gebrek aan bochten?
                            meer in de zin van, er waren topjaren waren en iedereen een performance car moest hebben en er waren jaren dat mensen niet echt zochten achter performance modellen en dan werd dit maar een optie. schrapt alweer onnodige kosten voor de fabrikant.

                            nu george, ik snap eigenljik niet waarom zo iemand met een vooroordeel over amerikaanse wagens zich in dit gedeelte vasn het forum waagt.
                            tenzij hij uit is om keet te schoppen ofzo ?

                            Comment




                            • Prul kunt ge krijgen hé George!

                              Comment



                              • Omdat ik 2 vragen stel denk jij dat ik hier keet kom schoppen?
                                Wtf

                                Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                Waarom enkel het rechterwiel? Geen dif? 'Slechte' tractie?
                                Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                Typisch voor Amerikanen zeker om zoiets op de optielijst te zetten wegens acuut gebrek aan bochten?
                                Als jij vindt dat ik hier met Amerikaanse wagens spot is da waarlijk uw probleem.

                                Dat een Amerikaan beter rechtdoor gaat dan dat hij bochten pakt is geen vooroordeel, da's gewoon een feit.
                                Kijk gewoon naar de geschiedenis of naar de autosport (oval racing vs circuit bv) en de bekende quarter mile drag race. Met hun hoge, dikken ballonbanden, kleine velgen, starre achterassen en wat nog allemaal.

                                Is dat erg? Bijlange nie, het maakt deel uit van de geschiedenis. En da vind ik wel knap. In Europa hebben we niet echt iets vergelijkbaars met die 'American Muscle' cultuur.

                                Zelf zal ik nooit zo'n oude Amerikaan in huis halen want ik vind die interieurs altijd zo tegenvallen. Gelukkig zijn er recent heel wat knappe auto's bijgekomen. Zelf zou ik niet direct kunnen kiezen tussen een Mustang, Charger of Camaro, die wil ik wel alle 3 eigenlijk.

                                En dan zwijg ik nog over de F150, en over de Dodge Ram, en over de Corvette, en over de Viper, ...

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                  Is dat erg? Bijlange nie, het maakt deel uit van de geschiedenis. En da vind ik wel knap. In Europa hebben we niet echt iets vergelijkbaars met die 'American Muscle' cultuur.
                                  Voilà.
                                  Er zijn ook zo 'groepen' wagens hier volgens mij (bv. Engelse roadsters) maar 't is inderdaad iets speciaal.
                                  Het concept op zich dan, maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen bochten kunnen pakken. Al geldt dat wel voor de meeste standaard Amerikaanse karren zonder sportieve ingesteldheid.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten

                                    Comment


                                    • Boss 429 van 69 denk ik

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten

                                        Omdat ik 2 vragen stel denk jij dat ik hier keet kom schoppen?
                                        Wtf





                                        Als jij vindt dat ik hier met Amerikaanse wagens spot is da waarlijk uw probleem.

                                        Dat een Amerikaan beter rechtdoor gaat dan dat hij bochten pakt is geen vooroordeel, da's gewoon een feit.
                                        Kijk gewoon naar de geschiedenis of naar de autosport (oval racing vs circuit bv) en de bekende quarter mile drag race. Met hun hoge, dikken ballonbanden, kleine velgen, starre achterassen en wat nog allemaal.

                                        Is dat erg? Bijlange nie, het maakt deel uit van de geschiedenis. En da vind ik wel knap. In Europa hebben we niet echt iets vergelijkbaars met die 'American Muscle' cultuur.

                                        Zelf zal ik nooit zo'n oude Amerikaan in huis halen want ik vind die interieurs altijd zo tegenvallen. Gelukkig zijn er recent heel wat knappe auto's bijgekomen. Zelf zou ik niet direct kunnen kiezen tussen een Mustang, Charger of Camaro, die wil ik wel alle 3 eigenlijk.

                                        En dan zwijg ik nog over de F150, en over de Dodge Ram, en over de Corvette, en over de Viper, ...
                                        nu eigenlijk zeg je het zelf.
                                        DAT IS GESCHIEDENIS.
                                        de amerikaan die niet stuurt, jaren 60 en 70
                                        ballonbanden, mijn auto kwam met ballonbanden op 15"velgen.
                                        het topmodel camaro kwam met 16"velgen en de firehawk kwam met 17" velgen.
                                        maar mijn moeder haar peugeot had zelfs maar 14'velgen en die is jonger dan mijn wagen.
                                        ik zou zeggen, ballonbanden was zowel in europa als in amerika in de jaren 60 meer de standaard.

                                        oval racing , das nascar. maar in america hebben ze zeker ook circuits hoor.
                                        de IROCz races werden jaren op circuits en ovals gehouden. allemaal standaard afgestelde iroc's en pas net voor de race werd op de wagen uw nummer + naam geplakt. auto's werden na elke race gewisselt tussen de teams. kwestie dat niemad een voordeel kon hebben.

                                        starre achterassen zijn niet altijd slecht.
                                        tuurlijk, in dragrace zeer simpel ze zijn robuuster dan onafhankelijke wielophanging.
                                        maar sommige van deze auto's deden het op circuit zelfs beter dan broertjes met onafhankelijke wielophanging.
                                        ( natuurlijk dan wel versies met sper ) en rekening houdend dat je bumpsteer kunt hebben. iets wat je met IRS veel minder kans op zult hebben.

                                        btw, ff terzijde. op dit moment word in amerika formula D ( driften ) gedomineerd door de pontiac solstice en de pontiac gto.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                          nu eigenlijk zeg je het zelf.
                                          DAT IS GESCHIEDENIS.
                                          de amerikaan die niet stuurt, jaren 60 en 70
                                          Maar dat zijn dan ook de Amerikanen die in dit topic het meest worden gepost hé
                                          Het zou wel leuk zijn mocht er ook altijd bij staan wat er wordt gepost want die voorlaatste kende ik niet.
                                          Het was pas toen het Youtube filmpke erbij kwam dat ik wist dat het een Oldsmobile was....
                                          Misschien hoor ik hier dan inderdaad niet thuis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X