Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
There's no Holley four-bore to keep tuned. Dual-points? Forget them-there's an MSD electronic ignition. Valves to adjust? Are you kiddin'? Imagine 575 hp on tap with air conditioning, stereo, the efficiency of overdrive, spot-on handling, comfortable Shelby-signature bucket seats, and a rear seat for the kids. How cool is that?
Geen ervaring mee, maar 'k lees wel veel positieve zaken. Dat zijn allemaal relatief éénvoudige onderstelletjes, dus gemakkelijk aanpasbaar. 'k Denk wel dat je er een circuit beestje van kan maken.
Bestaan er eigenlijk bolt-on onderstellen voor Mustangs? Ik heb al veel onderdelen apart gezien (verstevigingen, motoren, versnellingsbakken, etc), maar bestaan er ook volledige kits?
Bestaan er eigenlijk bolt-on onderstellen voor Mustangs? Ik heb al veel onderdelen apart gezien (verstevigingen, motoren, versnellingsbakken, etc), maar bestaan er ook volledige kits?
Die airco mag er van mijn part ook uit, maar zo'n SR (Semi Racing) lijkt me toch wel een leuk ding voor op circuit. Je mag die karren ook niet onderschatten.
Indertijd hadden die gewoon té veel power voor hun banden en remmen maar tegenwoordig zijn die problemen gemakkelijk op te lossen...
Alles dat met de mechaniek te maken heeft: motor, versnellingsbak, dempers, remmmen, ophanging,... in 1 pakket zeg maar, alles mooi afgesteld op elkaar.
Zodat je een mustang kan bouwen met de jaren 60 uiterlijk, maar met de performantie (en betrouwbaarheid) van een moderne wagen.
Alles dat met de mechaniek te maken heeft: motor, versnellingsbak, dempers, remmmen, ophanging,... in 1 pakket zeg maar, alles mooi afgesteld op elkaar.
Zodat je een mustang kan bouwen met de jaren 60 uiterlijk, maar met de performantie (en betrouwbaarheid) van een moderne wagen.
Niet dat ik weet, of je moet al zo'n bovenstaand geval kopen. Bij bvb Unique Performance deden ze niks anders. Het volledige chassis reworked.
Maar wees gerust er zijn waanzinnig parts in de omloop, veelal 'replica's' onder licentie van Ford gebouwd. Tegenwoordig vind je bij Ford Racing alleen nog maar stuks voor huidge Fords. Of je moet al bij bvb YearOne aankloppen.
Trouwens, er zijn genoeg Mustangs gebouwd (Mk. I) dus voor spare parts moet je je al geen zorgen maken.
Geen idee, lijkt mij op't eerste zicht een 440-6 te zijn.
Even opzoeken.
'k Zat er niet zo veel naast, basisblok is inderdaad een 440.
The two-door hardtop was sprayed with Starlight Blue Metallic paint by Hot Rods by Dion and retains the factory trim pieces. The B-Body also received a fiberglass hoodscoop. This helps the 446ci engine ingest more air and produce approximately 450 hp. TRW flat-top pistons deliver a pump-gas-friendly 9.75:1 compression, while a Holley 750-cfm carburetor provides the fuel. The sweet tune of Dynomax exhaust trumpets from the Thorley headers into 2 1/2-inch tailpipes as it rips through the gears of its Chrysler 833 four-speed.
Wat een ongelofelijk geil stukje tekst
'k Goesting om de boel vol te spammen met American muscle.. mag ik?
Comment