Ik snap niet hoe hij het niet geweigerd heeft...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLatest headlines: hij wil een Ferrari...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenDie gast heeft ook nog een Suburban van ik schat 97 en dat is de enige waar hij mee rijdt. 't is te zeggen soms staat die niet voor zijn deur geparkeerd. Als ik er eens passeer zal ik eens een foto nemen, kan je al zien in welke staat hij is.
Wel GSM kwaliteit.
Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenIk ben er gisteren voorbij gereden en heb een foto genomen van die G-20.
Wel GSM kwaliteit.
'k weet nog niet goed wat hier gaat gebeuren. m'n Frod heeft een of ander stom probleem, als ik 't laat maten voor een paar honderd euro is 't weer zonde om iets anders te kopen, en als ik iets anders koop kost het me meer dan een paar honderd euro.
in elk geval: het project Olds gaat niet door. ik heb er geen zin in. wie er wel zin in heeft, mag 'm komen halen.
Comment
-
I want this beauty!!!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
'k heb me net een offerte laten maken voor de verzekering van een Ram van '98, 5800cc (zal wel 5700 zijn zeker?), 169 kW.
ik citeer:
met uw korting van 25 % familis en goede bestuurder -2 bm komt dit op :
Burgerlijke aansprakelijkheid : 442.51 € op jaarbasis
Rechtsbijstand : 46.36 € op jaarbasis
is dit redelijk of redelijk duur?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten'k heb me net een offerte laten maken voor de verzekering van een Ram van '98, 5800cc (zal wel 5700 zijn zeker?), 169 kW.
ik citeer:
met uw korting van 25 % familis en goede bestuurder -2 bm komt dit op :
Burgerlijke aansprakelijkheid : 442.51 € op jaarbasis
Rechtsbijstand : 46.36 € op jaarbasis
is dit redelijk of redelijk duur?
Wat zit daar allemaal in?Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
gewoon BA, geen omnium (wat wil je nu voor een bak van ong 10j? )
en rechtsbijstand dus.
Wat kan er nog meer in zitten? 't Is een gewone autoverzekering, derden en bestuurder inbegrepen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Dodge Ram 1500 5.7 Hemi 2*4 short cab en short bed van het 18-jarig neefke van de buren naast de suzuki Samurai van zijn opa Rechtstreeks geïmporteerd uit Amerika.
En brullen dat 'em doet
De buurman heeft zijn Ram ondertussen verkocht Nu zijn er "maar" 4 rams en 1 f150 meer hier in het dorp...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtengewoon BA, geen omnium (wat wil je nu voor een bak van ong 10j? )
en rechtsbijstand dus.
Wat kan er nog meer in zitten? 't Is een gewone autoverzekering, derden en bestuurder inbegrepen.
Onze Silverado van '95 heeft een kleine omnium zoals dat heet.Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenOnze Silverado van '95 heeft een kleine omnium zoals dat heet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenals je dan toch meeleest, Frankie, wat denk jij, is dat duur of is dat gewoon, of heb je geen idee?
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenAl van in '96. La belle blue werd gemaakt in '95 als model '96 en werd in '96 nieuw gekocht (slechts de kilometers 90km op de teller toen we hem kochten, nu iets van een 185.000).
Comment
Comment