Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben benieuwd naar testwaarden voor de RS.
Waarschijnlijk zou ik als ik daarvoor koos de insanity van zo'n supercharged krachtbron missen, maar hij is ook zoveel specialer. Al lijkt dat koetswerk op sommige plaatsen er maar raar rond gedrapeerd vanuit bepaalde hoeken (bv. net voor het achterwiel).
Trouwens, de remmen in de ZR1 lijken hun werk goed te doen: "...142 feet to stop from 70 mph—the shortest stopping distance we’ve ever recorded for a production car."
Ik denk dat zo'n C6RS moeilijk pakt op foto.. ik vind hem iig mooier dan de ZR-1. Vooral het interieur.
Qua prestaties zullen de ZR-1 en C6RS dicht bij elkaar liggen.. die laatste is namelijk lichter en breder. Maar de ZR-1 heeft de betere remmen. Maar de C6RS klinkt beter etc etc
1 Van die foto's heb ik gevonden in heel hoge resolutie, moest iemand er nog andere vinden laat me het weten! 't Is de tweede die ik heb.
Posterplannen.
Dit is dus goed voor 850 pk: "My car has the gen 2 Whipple kit, FFRP headers and muffler, Accufab T/B w/ Bellow."
Wat is een T/B with Bellow? Edit: throttle body veronderstel ik.
Koppel zal ook wel rond de 1000 Nm schommelen gok ik, insane. En toch denk ik dat daar nog normaal mee te rijden valt, en als je wil rij je alles eraf. GT's, I can't stop.
Comment