Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US CAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Dan is die 3.7L uit de nieuwe met zijn 207 pk toch nog een verdienselijke poging

Zuipt dit ook 26l gemiddeld?

Tzal niet zooooveel zijn, maar toch zeker rond de 15 à 20 liter... Moeder-style, enkel en alleen stadrijden.

Ik heb er een tijdje mee gebold, en toen zag ik de branstofmeter gewoon zakken tijdens het rijden....

Comment

• leuk ding! Heb af en toe nog eens meegereden met de 4-deurs versie van zo eentje, op lpg. Sleurbakkie
      (en had een pracht van een jensen-installatie erin, was deel van de sfeer natuurlijk, met wegdraaiend paneel in 't hout, dichtgeklapt zag je hem niet zitten in het houten dashboard )

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• aah eindelijk dan toch hier gepost... lekkere jeep :d... is idd wel mooi machien... onze wrangler is ook ingeschreven als lichte vracht dacht ik... maar een muurtje ertussen hebben we wel niet... gwn die achterbank eruit gezwierd en een eigen gemaakt koffer ruimte van gemaakt... zal nog wel eens pics posten ...
        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
          aah eindelijk dan toch hier gepost... lekkere jeep :d... is idd wel mooi machien... onze wrangler is ook ingeschreven als lichte vracht dacht ik... maar een muurtje ertussen hebben we wel niet... gwn die achterbank eruit gezwierd en een eigen gemaakt koffer ruimte van gemaakt... zal nog wel eens pics posten ...

Moet je daar nog iets 'speciaal' voor aanvragen eigelijk, om zo'n auto LV te maken?

Of is dat gewoon achterbank eruit, planken enal derin, en naar de keuring voor lichte vracht voertuigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            leuk ding! Heb af en toe nog eens meegereden met de 4-deurs versie van zo eentje, op lpg. Sleurbakkie
            (en had een pracht van een jensen-installatie erin, was deel van de sfeer natuurlijk, met wegdraaiend paneel in 't hout, dichtgeklapt zag je hem niet zitten in het houten dashboard )

Ja de onze is zo goed als volledig 'standaard'.
            Omdat m'n vader het ding toch 'volledig' zou 'customizen' qua interieur...
            Enkel airco, maar ik denk zelfs dat dat standaard was (hoogstwss in de USA toch...).

Ik heb ooit eens een kort 'dragraceke' gedaan tegen een Wrangler 2.5, volledig verhoogd ook, maar wel een beetje té fel uitgebouwd naar mijn goesting. Ikke der zo keisimpel naast gaan staan aan het rood licht. Die gast begon al wa te revven... Ik dacht "HA, vetjes, nen 2.5!!!"...
            Zogezegd, zogedaan... die kerel ffe laten 'vertrekken', en dan ikke openstampen... die gast wist nie waar hij het had zeg...

Uit het 'kot' heb ik ooit eens 180 gehaald... en HIJ wou absoluut nog verder... maar ikke niet!

Wij hebben vroeger nog een Cherokee 4.0 Limited High Output gehad, 5 deurs. Ook geïmporteerd uit de USA uiteraard. Zo eentje:

Maar dan in het Bordeau, met beige lederen interieur. (vind geen foto's van die kleur blijkbaar, nochthans redelijk gekend denk ik)
            Bak was FULL FULL FULL, en was hemels gewoon...

We hebben hem verkocht, en op de weg naar de koper, hebben we met die bak sneller gereden dan wat de km-teller aankon... +-200 per uur dus.
            Dat was echt ziek.

Ik neem het mijn ouders nog steeds kwalijk dat ze die hebben weggedaan...

Comment

• Wij krijgen een saaie Focus, Amerikanen krijgen dit ( vanaf 2008 ):

Edit: Zie bijlage..
              Bijgevoegde Bestanden
              Last edited by ; 08/01/2007, 13:43. Reden: links aangepast

Comment

• Meer foto's: http://www.netcarshow.com/ford/2008-focus/
                Last edited by ; 08/01/2007, 13:44.

Comment

• Niet zichtbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                    Wij krijgen een saaie Focus, Amerikanen krijgen dit ( vanaf 2008 ):

Edit: Zie bijlage..
                    Zalige Focus...

Comment

• U mag zich allen aan wat Shelby-lekkers verwachten, want Jan was op een all-American Shelby- en Cobra-meeting! Zotjes, zulke vette bakken. Wellicht later vandaag meer snoepgoed!

Comment

• Drie Mustangs

Comment

• Waar en wanneer was dat?

Comment

• Sequim, Washington. 12 Augustus, op initiatief van een prive-verzamelaar (Allen Grant was z'n naam geloof ik).

Comment

• Ah, k, twas niet in den Belgique

Comment

• Nee, iets verder. Straks ga ik meer posten, want die man had bijzondere dingen in z'n garage staan.

Comment

• Mmmmmmm.... American Muscle....

Comment

• Vette Cherokee

Comment

• Meer lekkers, zoals beloofd:

Comment

• En nog...

Comment

• En nog...

Comment

Working...