Fresh arrival from Texas
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat is toch ni van u mag ik hopen Welke specs??
Schoonbroer
Geen idee, een of ander 5.2 of 5.7 gedoe dat er insteekt. Maar wat een cruisebak zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSchoonbroer
Geen idee, een of ander 5.2 of 5.7 gedoe dat er insteekt. Maar wat een cruisebak zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie laat ff z'n wagen verschepen ofzo? Rijdt dat beetje goed? Daarmee ga je toch ook eens de ring moeten verkennen
De Ring verkennen? Er rond misschien ja Op de ring, daar vrees ik voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa ze halen hier elk jaar een paar uit Houston. Container in en hup, moeilijk is dat niet. En oh ja, check de EUR/USD koers even
De Ring verkennen? Er rond misschien ja Op de ring, daar vrees ik voor
Die Avalanche is ook ni mis, spreekt me iets meer aan dan die grote Chevy.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAh het is de bedoeling om die hier in te schrijven, ja daar kan je nu geen betere koop mee doen gezien de wisselkoers. Maar dat zal gecompenseerd worden door het verbruik, tenzij ie op LPG toert (hoop van wel)
Die Avalanche is ook ni mis, spreekt me iets meer aan dan die grote Chevy.
LPG
(zeer) hoge verkoopprijs
Er is niks negatief aan zo'n aanschaf. Integendeel, je maakt er nog winst op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten(zeer) goedkope aankoopprijs
LPG
(zeer) hoge verkoopprijs
Er is niks negatief aan zo'n aanschaf. Integendeel, je maakt er nog winst op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAnders zou je schoonbroer die wellicht ook niet naar hier verscheept hebben vermoed ik. En het is daarbovenop nog exclusief die grote Chevy, gaan we niet vaak hier bij ons tegenkomen.
Inderdaad.. z'n vorige was een Dodge Ram sport 5.9 V8 dacht ik. RWD
Zieke driftbak I tell ya
edit: oh ja lichte vracht uiteraard. Vrijwel gratis met een 5.9 rondkarren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEnige spijtige aan die van is dat het geen high top is.
In de Hightops kunde verdorie gewoon rechtstaan :
Mmm was een zalige bak
Last edited by Caesar2; 08/11/2007, 19:59.BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenOja, in Zwitserland... hoeveel taks betaal je daarvoor, Leftlane? Hier moet je hem toch inschrijven als motorhome of lichte vracht om het enigszins betaalbaar te houden.
Taksen zijn over het algemeen zeer laag in CH.
Ter illustratie: voor een Dodge Ram SRT-10 zou ik daar zo'n 1.100 EUR taks betalen op jaarbasis. Da's een 8,1 liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTaksen zijn over het algemeen zeer laag in CH.
Ter illustratie: voor een Dodge Ram SRT-10 zou ik daar zo'n 1.100 EUR taks betalen op jaarbasis. Da's een 8,1 liter
Comment
Comment