Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US CAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het enige "namaak"-houtstukje in de ganse VAN :

Televisie mét Playstation-aansluiting én videorecorder, voor de inzittenden 4 aparte hoofdtelefoon-aansluitingen :

BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Wat een oervet ding eigelijk.

Comment

• Als je daar niet ontspannen uit kruipt na een lange rit weet ik het ook niet meer. Hier mogen ze me een week in rondrijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Wat een oervet ding eigelijk.
          Idd. De reacties die je toen kreeg (+- 2002), waren om te gieren. Prachtige tijden ermee beleefd en 't is niet uitgesloten dat er nog eens een opvolger komt.
          BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Als je daar niet ontspannen uit kruipt na een lange rit weet ik het ook niet meer. Hier mogen ze me een week in rondrijden.
            Om lange ritten te maken (+ 800 km) heb ik nog nooit in een betere reiswagen gezeten of zelf mee gereden. Die zetels waren werkelijk een droom. De 2 voorste zetels bovendien elektrisch, verwarmd en "masserend" (ge kent da wel, aparte deeltjes die je kan opblazen). Bovendien muisstil, omdat er heel veel extra isolatie was aangebracht. En dan die V8-benzine erbovenop 't Ding zweefde echt op de weg, ideaal voor comfortabele ritten. Ie had dan ook zijn gewicht mee, 2.735 kg, zonder passagiers en met een lege tank (120 liter... tank dat nu eens vol ). Trouwens, 'k zie net op de keuringspapieren dat hij een bijna perfecte 50-50-verdeling had : 1350 kg op de vooras, 1385 kg op de achteras.
            BMW E46 318d '05

Comment

• Dikke bak in een lekker kleurtje

Comment

• Ha,

dat is een auto die we al op verschillende meetings hebben kunnen bewonderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                  Om lange ritten te maken (+ 800 km) heb ik nog nooit in een betere reiswagen gezeten of zelf mee gereden. Die zetels waren werkelijk een droom. De 2 voorste zetels bovendien elektrisch, verwarmd en "masserend" (ge kent da wel, aparte deeltjes die je kan opblazen). Bovendien muisstil, omdat er heel veel extra isolatie was aangebracht. En dan die V8-benzine erbovenop 't Ding zweefde echt op de weg, ideaal voor comfortabele ritten. Ie had dan ook zijn gewicht mee, 2.735 kg, zonder passagiers en met een lege tank (120 liter... tank dat nu eens vol ). Trouwens, 'k zie net op de keuringspapieren dat hij een bijna perfecte 50-50-verdeling had : 1350 kg op de vooras, 1385 kg op de achteras.
                  Perfecte ragbak... Allez, stel nu: op zoiets een supercharger schroeven en dan een Porsche eraf trekken: die z'n gezicht zou ik willen zien... Die captain chairs zijn ongelooflijk zalig, nu nog te bestellen op karren als de F-350. Trok dat spel eigenlijk goed?

Btw, die Z06 is zalig in die kleur...

Comment

Trok dat spel eigenlijk goed?
                    In verhouding tot zijn gewicht en zijn omvang ging dat redelijk goed vooruit, tot pakweg 120 km/u. Daarna was't al een stuk minder en de begrenzer kwam erin op 160 km/u. 't Ding had al 460 Nm koppel op 2.800 tpm, wat toch redelijk veel is voor een atmo-benzine. Sprintje is vergelijkbaar met dit :

De Express kon je toen ook krijgen met een bigblock van 8,1 liter.
                    BMW E46 318d '05

Comment

• Ja awel da's vlot voor zo een neushoorn hé. Allez jong, zie dat: bigblock en daar een blower op...

Comment

• Ook in het wit behoorlijk statig :

Groter televisie'tje aan boord tegenwoordig :

Captain chairs

BMW E46 318d '05

Comment

• Oh man, dit is het summum:

GT500 SuperSnake

Verdorie, een echt unicum. De prijs is er spijtig genoeg ook wel naar...

Comment

• Supervette kar

Die prijs is er idd naar

Comment

Oh man, dit is het summum:

GT500 SuperSnake

Verdorie, een echt unicum. De prijs is er spijtig genoeg ook wel naar...

Een originele Supersnake!

Was je aan het eBay'en achter een Mustang ofzo? Of hoe kom je op die ad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Een originele Supersnake!

Was je aan het eBay'en achter een Mustang ofzo? Of hoe kom je op die ad?
                                heb je je yam Bruin nog? verpats dat ding en koop dit in de plaats, de dollar staat laag

*kijkt nog een*

3miljoen $

eerst nog maar wat sparen misschien

Comment

• 520pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                    heb je je yam Bruin nog? verpats dat ding en koop dit in de plaats, de dollar staat laag

*kijkt nog een*

3miljoen $

eerst nog maar wat sparen misschien

By the wat 'k heb die quad nog, er is nauwelijks meegereden geweest in de tijd dat ik afwezig was. Staat nu een dikke 1100 km op de teller. 2,5 jaar oud ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      520pk

Bij 7500 rpm ofzo, 't ligt echt waanzinnig hoog voor een BB V8.

Deze draait enkel op racing fuel dacht ik.

Comment

• Wow wat een geile kar

Comment

• Heeft de motor van een gt40. Was te duur om in productie te nemen dus is er maar 1 van dacht ik.

Het loopt uit de hand met de prijzen van de Mustang. Eerst hadden we al de allereerste Mustang Convertible en nu deze. Caroll Shelby heeft in 1967 twee Supersnakes en één GT500 supersnake gebouwd. Dit is die enige GT500 Supersnake. Met deze auto hebben Caroll Shelby en zijn monteur Fred Goodell een bandentest voor Goodyear […]

Comment

Working...
                                          X