Sorry dat ik ooit een Kia een slecht afgewerkte plastic auto genoemd heb. Vorige week heb ik een Dodge Avanger van binnen gevoeld. Dat is pas rommel en rammel zeg. De rammelaar van m'n zoontje is beter in elkaar gestoken. Is dat bij alle US-cars zo?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door QuintenVGL Bekijk BerichtenSorry dat ik ooit een Kia een slecht afgewerkte plastic auto genoemd heb. Vorige week heb ik een Dodge Avanger van binnen gevoeld. Dat is pas rommel en rammel zeg. De rammelaar van m'n zoontje is beter in elkaar gestoken. Is dat bij alle US-cars zo?
Nee serieus, de slechtste periode was de jaren '90. Overdreven veel grijs en somber plastiek. Lincoln heeft toen met hun Mark VIII de kleur 'Creme Beige' ontworpen en dat was werkelijk om van te kotsen.
Tegenwoordig gaat het veel beter, vooral GM en Ford doen grote inspanningen om hun 'gewone' wagens op aanvaardbaar niveau te maken. Maar 't is zeker geen Europese kwaliteit. Chrysler zit momenteel echt in een dieptepunt, 'k hoop dat ze eruit komen. De ene foute beslissing na de andere, 't is om van te huilen. (bvb: Dodge Nitro en al de overtollige Jeep modellen die je met 2WD kan krijgen zijn zo extreem fout)
Comment
-
The rev. limiter is set to cut in at 8,000 rpm (the engine reaches its maximum power of 1,100 hp at 7,000 rpm), and the gears have to be changed at 7,000 on the gauge, otherwise you already hit the limiter (the engine revs faster than the classic Smith instrument can follow!).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
DAT is pas rijden! Screw ESP en al die zever!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHeb ik precies nogal gehoord.
ga jij me helpen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chamberke Bekijk BerichtenIk wil een Cadillac XLR-V 4.4 V8.
Comment
Comment