Interieur
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
There's no Holley four-bore to keep tuned. Dual-points? Forget them-there's an MSD electronic ignition. Valves to adjust? Are you kiddin'? Imagine 575 hp on tap with air conditioning, stereo, the efficiency of overdrive, spot-on handling, comfortable Shelby-signature bucket seats, and a rear seat for the kids. How cool is that?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGeen ervaring mee, maar 'k lees wel veel positieve zaken. Dat zijn allemaal relatief éénvoudige onderstelletjes, dus gemakkelijk aanpasbaar. 'k Denk wel dat je er een circuit beestje van kan maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenBestaan er eigenlijk bolt-on onderstellen voor Mustangs? Ik heb al veel onderdelen apart gezien (verstevigingen, motoren, versnellingsbakken, etc), maar bestaan er ook volledige kits?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDikke bak!
Alleen mag al die shit eruit van airco enzo.
is ballast.
Die airco mag er van mijn part ook uit, maar zo'n SR (Semi Racing) lijkt me toch wel een leuk ding voor op circuit. Je mag die karren ook niet onderschatten.
Indertijd hadden die gewoon té veel power voor hun banden en remmen maar tegenwoordig zijn die problemen gemakkelijk op te lossen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWat versta je onder een 'volledige' kit?
Zodat je een mustang kan bouwen met de jaren 60 uiterlijk, maar met de performantie (en betrouwbaarheid) van een moderne wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenAlles dat met de mechaniek te maken heeft: motor, versnellingsbak, dempers, remmmen, ophanging,... in 1 pakket zeg maar, alles mooi afgesteld op elkaar.
Zodat je een mustang kan bouwen met de jaren 60 uiterlijk, maar met de performantie (en betrouwbaarheid) van een moderne wagen.
Niet dat ik weet, of je moet al zo'n bovenstaand geval kopen. Bij bvb Unique Performance deden ze niks anders. Het volledige chassis reworked.
Maar wees gerust er zijn waanzinnig parts in de omloop, veelal 'replica's' onder licentie van Ford gebouwd. Tegenwoordig vind je bij Ford Racing alleen nog maar stuks voor huidge Fords. Of je moet al bij bvb YearOne aankloppen.
Trouwens, er zijn genoeg Mustangs gebouwd (Mk. I) dus voor spare parts moet je je al geen zorgen maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmeer Mopar, minder Frod-gezeik.
bedankt.
Your wish is my command
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGeen idee, lijkt mij op't eerste zicht een 440-6 te zijn.
Even opzoeken.
The two-door hardtop was sprayed with Starlight Blue Metallic paint by Hot Rods by Dion and retains the factory trim pieces. The B-Body also received a fiberglass hoodscoop. This helps the 446ci engine ingest more air and produce approximately 450 hp. TRW flat-top pistons deliver a pump-gas-friendly 9.75:1 compression, while a Holley 750-cfm carburetor provides the fuel. The sweet tune of Dynomax exhaust trumpets from the Thorley headers into 2 1/2-inch tailpipes as it rips through the gears of its Chrysler 833 four-speed.
'k Goesting om de boel vol te spammen met American muscle.. mag ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten'k Zat er niet zo veel naast, basisblok is inderdaad een 440.
Wat een ongelofelijk geil stukje tekst
'k Goesting om de boel vol te spammen met American muscle.. mag ik?
Comment
Comment