Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US CAR Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Hoort 'ie niet meer thuis in de CLK, 3 en A4 categorie thuis?

    Comment


    • Nee, dit is een shelby hé. Ik denk dat dit ding rond de 550 pk heeft.

      Comment


      • Ja awel
        CLK63 AMG, M3 en RS4 zijn dan zijn concurrenten, niet een SLK of Z4...

        Comment


        • Da's niet waar hé. De clk amg,M3 en rs4 zijn allemaal afgeleid van personenwagens, en de z4 m, tts en slk van sportwagens hé, net zoals de shelby die is afgeleid van de gewone mustang.

          Comment


          • Ja, maar dat zijn telkens karren met maar plaats voor 2 en die zijn duidelijk een stuk kleiner.
            Een gewone 335i, S4 (of nu beter de S5) of CLK500 zijn makkelijk te vergelijken met een Mustang, die ook een gewone personenwagen is...
            Dus de M, RS en AMG zijn concurrenten voor de Shelby.

            Comment


            • Die rolbeugel moet eraf!

              Comment


              • De nieuwe SuperSnake met 725 pk:

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                • Ik wil dit zo hard..

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                  • In Zwitserland?

                    Fak dat geluid

                    Comment


                    • Camaro SS





                      Comment


                      • 502


                        wat is dat... 8,2 liter ofzo?



                        Got Torque?

                        Comment


                        • Shiiiiiiiiiiiiiit

                          Een 502 blokje

                          Lange tijd de bruutste crate engine geweest.. tot de 572 er is gekomen that is

                          Comment


                          • 572


                            gast, je gaat die reply toch niet schrijven zonder dat er foto's volgen ofzo???


                            Comment


                            • BTW... daarstraks op de N16 Puurs-St-niklaas, kwam er een gele muscle car opdraaien. Ik schat rond 1970 bouwjaar, model leek op dat van een GTX.
                              Het ding had een zwarte powerbulge, en een handbak.


                              En GODVERDOMME... wat een SOUND.



                              GESCHIFT.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                BTW... daarstraks op de N16 Puurs-St-niklaas, kwam er een gele muscle car opdraaien. Ik schat rond 1970 bouwjaar, model leek op dat van een GTX.
                                Het ding had een zwarte powerbulge, en een handbak.


                                En GODVERDOMME... wat een SOUND.



                                GESCHIFT.
                                Gast, de allereerste keer dat ik een muscle car heb gehoord aan wide-open throttle was is in the States een aantal jaar terug... I crapped my pants

                                Een Chevelle SS 454 LS6 met automaat.

                                Dan lijken die Youtube filmpjes even niks te zijn.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  572


                                  gast, je gaat die reply toch niet schrijven zonder dat er foto's volgen ofzo???


                                  Het blokje



                                  When our GM Performance Parts engineers sat down and designed the ZZ572/720R, we told them to build something nasty. We think they accomplished that mission with a resounding 720 horsepower and 685 lb.-ft. of torque –creating at the same time the most powerful big-block crate engine ever offered by GM Performance Parts.
                                  We took the ultra-popular ZZ572/620 pump gas street engine added 12:1 compression pistons, a hotter camshaft, and our rectangular-port aluminum Bowtie heads with stiffer valve springs to work with the new cam. The block is the Gen VI tall-deck Bowtie block which was designed for the 572" application. The solid roller camshaft is a .714" lift magic maker that aggressively feeds the air/fuel mixture into the hungry, high-squeeze, stroker big-block.
                                  The ZZ572/720R is rated at 720 horsepower at 6250 rpm and 685 lb.-ft. of gut-wrenching torque at 4500 rpm. The short block is built with a 4340 forged steel crankshaft, shot-peened forged steel rods, forged aluminum pistons with full-floating wrist pins, stiff dual valve springs, and a louvered oiling windage tray. Our Deluxe ZZ572/720R ships with a 1090-cfm Demon four-barrel carburetor, tall-deck single-plane intake manifold, HEI distributor, aluminum short-style water pump, and 8 mm spark plug wires. Distinctive "572" cast aluminum valve covers complete the package. All you need is a GM Performance Parts lightweight starter to fire it up!
                                  Pure porno.

                                  Toch schitterend van GM dat ze zo blokjes blijven bouwen, in essentie dezelfde techniek als 40 à 50 jaar geleden.

                                  Comment


                                  • Shiiiiiiiiiiiiiiit



                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                    Comment


                                    • Nog een Chevelle, maar dan van '71.

                                      Het laatste échte muscle car jaar naar mijn mening.

                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                      Comment


                                      • Boss Mustang van 1970

                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                        Comment


                                        • Ik heb het al een heel eind geleden verteld, maar voor de muscle car - lovers en de lovers van V8-ragbakken:



                                          bekijk de video's eens, dit is echt een maf racespel...

                                          Persoonlijk vind ik de eerste versie (flatout) beter qua gameplay, de tweede versie (flatout2) is mooier qua graphics.
                                          Van de eerste is een playable demo vrij gemakkelijk te vinden, dat is al een aanrader. Van de 2 weet ik niet zo goed of die er al is. Maar met de eerste is er al plezier zat in de momenten van ontspanning!
                                          __________________________

                                          2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

                                          Comment

                                          Working...
                                          X