Hoort 'ie niet meer thuis in de CLK, 3 en A4 categorie thuis?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Ja, maar dat zijn telkens karren met maar plaats voor 2 en die zijn duidelijk een stuk kleiner.
Een gewone 335i, S4 (of nu beter de S5) of CLK500 zijn makkelijk te vergelijken met een Mustang, die ook een gewone personenwagen is...
Dus de M, RS en AMG zijn concurrenten voor de Shelby.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBTW... daarstraks op de N16 Puurs-St-niklaas, kwam er een gele muscle car opdraaien. Ik schat rond 1970 bouwjaar, model leek op dat van een GTX.
Het ding had een zwarte powerbulge, en een handbak.
En GODVERDOMME... wat een SOUND.
GESCHIFT.
Een Chevelle SS 454 LS6 met automaat.
Dan lijken die Youtube filmpjes even niks te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten572
gast, je gaat die reply toch niet schrijven zonder dat er foto's volgen ofzo???
When our GM Performance Parts engineers sat down and designed the ZZ572/720R, we told them to build something nasty. We think they accomplished that mission with a resounding 720 horsepower and 685 lb.-ft. of torque –creating at the same time the most powerful big-block crate engine ever offered by GM Performance Parts.
We took the ultra-popular ZZ572/620 pump gas street engine added 12:1 compression pistons, a hotter camshaft, and our rectangular-port aluminum Bowtie heads with stiffer valve springs to work with the new cam. The block is the Gen VI tall-deck Bowtie block which was designed for the 572" application. The solid roller camshaft is a .714" lift magic maker that aggressively feeds the air/fuel mixture into the hungry, high-squeeze, stroker big-block.
The ZZ572/720R is rated at 720 horsepower at 6250 rpm and 685 lb.-ft. of gut-wrenching torque at 4500 rpm. The short block is built with a 4340 forged steel crankshaft, shot-peened forged steel rods, forged aluminum pistons with full-floating wrist pins, stiff dual valve springs, and a louvered oiling windage tray. Our Deluxe ZZ572/720R ships with a 1090-cfm Demon four-barrel carburetor, tall-deck single-plane intake manifold, HEI distributor, aluminum short-style water pump, and 8 mm spark plug wires. Distinctive "572" cast aluminum valve covers complete the package. All you need is a GM Performance Parts lightweight starter to fire it up!
Toch schitterend van GM dat ze zo blokjes blijven bouwen, in essentie dezelfde techniek als 40 à 50 jaar geleden.
Comment
-
-
Nog een Chevelle, maar dan van '71.
Het laatste échte muscle car jaar naar mijn mening.
+ YouTube Video
Comment
-
-
Ik heb het al een heel eind geleden verteld, maar voor de muscle car - lovers en de lovers van V8-ragbakken:
bekijk de video's eens, dit is echt een maf racespel...
Persoonlijk vind ik de eerste versie (flatout) beter qua gameplay, de tweede versie (flatout2) is mooier qua graphics.
Van de eerste is een playable demo vrij gemakkelijk te vinden, dat is al een aanrader. Van de 2 weet ik niet zo goed of die er al is. Maar met de eerste is er al plezier zat in de momenten van ontspanning!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment