Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bekijk de video's eens, dit is echt een maf racespel...
Persoonlijk vind ik de eerste versie (flatout) beter qua gameplay, de tweede versie (flatout2) is mooier qua graphics.
Van de eerste is een playable demo vrij gemakkelijk te vinden, dat is al een aanrader. Van de 2 weet ik niet zo goed of die er al is. Maar met de eerste is er al plezier zat in de momenten van ontspanning!
Het gaat blijkbaar om een AMC Matador X Coupé uit 1974. Mooiste Amerikaan op het evenement, maar ik heb er spijtig genoeg niet meer foto's van. Ik heb er wel nog enkele gezien in het Flanders Collection Cars topic in het evenementen subforum, misschien moet je daar een kijkje gaan nemen.
Het gaat blijkbaar om een AMC Matador X Coupé uit 1974. Mooiste Amerikaan op het evenement, maar ik heb er spijtig genoeg niet meer foto's van. Ik heb er wel nog enkele gezien in het Flanders Collection Cars topic in het evenementen subforum, misschien moet je daar een kijkje gaan nemen.
Als ik die oude muscle cars bekijk, dan vraag ik me altijd af waarom we ons nu zo druk maken om de velgkeuze. Die oude Ami's hadden bijna allemaal gelakte stalen velgen met centerap en buitenring en die combinatie is veel cooler dan gelijk welke alu-velg op die auto's.
Comment