Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een echte Cobra is al even zeldzaam als een aangenaam ruikende scheet. Ik betwijfel het dat het een echte is. Het kan natuurlijk altijd. Alleen zijn er door de jaren heen al veel meer replica's gemaakt dan echte. Er zijn bij wijze van spreken meer firma's die replica's bouwen dan dat er ooit echte Cobra's gemaakt zijn.
Een echte Cobra is al even zeldzaam als een aangenaam ruikende scheet. Ik betwijfel het dat het een echte is. Het kan natuurlijk altijd. Alleen zijn er door de jaren heen al veel meer replica's gemaakt dan echte. Er zijn bij wijze van spreken meer firma's die replica's bouwen dan dat er ooit echte Cobra's gemaakt zijn.
Heb er nen 'echte' (signed by Carol Selby) gezien in een garage nabij Gent. Hij was nie te koop, den eigenaar had ook nen 'echte' (genummerde) Ford GT40, ne (race) Jaguar uit de jaren '50 (die met een grote vin achter de bestuurders zetel). Ne Porsche stond er ook in de garage maar daar heb ik zo nie naar gekeken, weet alleen dat 't ne zwarte was
Yep D-type ne witte me blauwe strepen. De GT40 was donker rood met witte strepen en als 'k 't me goe herrinner de Cobra zwart (of donkerblauw?) met witte meten. Een leuk verzamelingske
'k Ga m'n vraag herformuleren.
Zijn er dingen waaraan je duidelijk kan zien of die van hierboven nep is?
Als het een goeie replica is, dan mag je eigenlijk geen verschillen kunnen zien. Maarja, dat is al helemaal zeldzaam.
De exacte herkenningspunten ken ik niet. Maar vaak wordt bij een replica een 'vreemde' motor gebruikt, bvb een 350 small block ofzo wegens betere onderdelenvoorziening of wat dan ook.
Als het een goeie replica is, dan mag je eigenlijk geen verschillen kunnen zien. Maarja, dat is al helemaal zeldzaam.
De exacte herkenningspunten ken ik niet. Maar vaak wordt bij een replica een 'vreemde' motor gebruikt, bvb een 350 small block ofzo wegens betere onderdelenvoorziening of wat dan ook.
ooit heb ik me laten vertellen door iemand die een replica in elkaar aan 't vijzen was dat je 't verschil kon zien aan de dikte van de roll bar achter de chauffeur. Maar effen googelen brengt me niet echt tot didactisch materiaal, bijgevolg vind ik het wat twijfelachtig.
ooit heb ik me laten vertellen door iemand die een replica in elkaar aan 't vijzen was dat je 't verschil kon zien aan de dikte van de roll bar achter de chauffeur. Maar effen googelen brengt me niet echt tot didactisch materiaal, bijgevolg vind ik het wat twijfelachtig.
'The real deal' heeft een aluminum kas die met poprivetten aan het chassis zit.
Comment