Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Wat vinden jullie van de Dodge Avanger?
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n slecht afgewerkte auto gezien heb.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenWat vinden jullie van de Dodge Avanger?
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n slecht afgewerkte auto gezien heb.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIets Engels toevallig?
Brilliance bij cardoen, wat een rommel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenDie C1 is heel lekker.
dit is ook lekker by the way
+ YouTube Video
Comment
-
Bij die C1 is het alleen spijtig dat de buitenste ventilatiemonden rood zijn ipv zwart.
Aan de grille kan je zien dat het er een is van voor 60. In combinatie met de lichten kom je aan bouwjaren 58 tot 60. Voor preciezere ouderdomsbepaling heb je de koffer en interieur nodig.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenBij die C1 is het alleen spijtig dat de buitenste ventilatiemonden rood zijn ipv zwart.
Aan de grille kan je zien dat het er een is van voor 60. In combinatie met de lichten kom je aan bouwjaren 58 tot 60. Voor preciezere ouderdomsbepaling heb je de koffer en interieur nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenkennerPowered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenBij die C1 is het alleen spijtig dat de buitenste ventilatiemonden rood zijn ipv zwart.
Aan de grille kan je zien dat het er een is van voor 60. In combinatie met de lichten kom je aan bouwjaren 58 tot 60. Voor preciezere ouderdomsbepaling heb je de koffer en interieur nodig.Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenBijna vergeten, 't is er een van 58. In 59 hadden ze chroomstrips niet meer op de koffer.
Comment
-
Niet echt. Vroeger wijzigde iedere fabrikant (en zeker de Amerikanen) elk jaar iets aan z'n modellen. Daarom is het zo makkelijk om ze te herkennen en te dateren. Als ze iets 5 jaar ongewijzigd zouden maken is het niet te doen om juist te dateren.
60 was het laatste jaar dat mogelijk was aan de hand van de voorkant te zien. In 61 werd de grille verandert.
Met de foto van de kont te zien valt 60 af want dan hadden ze al de C2 achterkant.
En als je dan nog eens weet dat vanaf 58 dubbele horizontale lampen waren toegelaten in de VS wegens een veranderde autowetgeving, is het helemaal niet moeilijk meer.Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenTrue, aan de lampen te zien is het een laat model van de C1
dit is ook lekker by the way
+ YouTube Video
precies alsof ie twee toerentellers heeft
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenNiet echt. Vroeger wijzigde iedere fabrikant (en zeker de Amerikanen) elk jaar iets aan z'n modellen.
Leuk, maar 'k kan het allemaal niet meer bijhouden wegens te weinig tijd.
Dat is anders pas info die past in een bv corvette-encyclopedie.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment