Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet echt. Vroeger wijzigde iedere fabrikant (en zeker de Amerikanen) elk jaar iets aan z'n modellen. Daarom is het zo makkelijk om ze te herkennen en te dateren. Als ze iets 5 jaar ongewijzigd zouden maken is het niet te doen om juist te dateren.
60 was het laatste jaar dat mogelijk was aan de hand van de voorkant te zien. In 61 werd de grille verandert.
Met de foto van de kont te zien valt 60 af want dan hadden ze al de C2 achterkant.
En als je dan nog eens weet dat vanaf 58 dubbele horizontale lampen waren toegelaten in de VS wegens een veranderde autowetgeving, is het helemaal niet moeilijk meer.
idem.
Zwart is 't kleurke vind ik. Vandaag een Hemi gezien in 't donkergrijs, en 't is ook nie mis, maar die slee, en zeker de SRT10 hoort voor mij in het zwart te zijn.
Dat geel is wel leuk, maar geraak je snel beu. En zilver is 't kleur van een ongespoten auto dus no go.
Black Fury!!!
Hoog tijd dat ik dit topic eens ga spammen met de foto's die ik vandaag gemaakt heb.
Ben nog aan het leren kadertjes te maken in Photoshop. Mijn excuses voor ongelijke kadertjes Ik zal morgen nog een vijftal foto's van de auto's posten.
In de garage stonden ondermeer:
- Dodge Coronet Superbee (1968 )
- Dodge Charger (1970)
- Chrysler 300 (1971)
- Dodge Coronet (1966)
Comment