Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenBen je ook 50 jaar te laat geboren?
Comment
-
Only in America!
Dit zijn van die dingen waar ik verheven van word. De gepensioneerde wiskundeleraar Charles Ales uit Frogtown (what’s in a name) is Mustang-gek in hart en nieren. Hij houdt er bovendien van om zijn medemens te dienen en de wereld niets dan goeds te brengen. Dat zijn allemaal zaken die je prima kunt combineren, vond […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenok da is wel vetOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat moet zo vet klinken bij koudstart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNiet mijn ding in het rood
Zwart is 't kleurke vind ik. Vandaag een Hemi gezien in 't donkergrijs, en 't is ook nie mis, maar die slee, en zeker de SRT10 hoort voor mij in het zwart te zijn.
Dat geel is wel leuk, maar geraak je snel beu. En zilver is 't kleur van een ongespoten auto dus no go.
Black Fury!!!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
-
Hoog tijd dat ik dit topic eens ga spammen met de foto's die ik vandaag gemaakt heb.
Ben nog aan het leren kadertjes te maken in Photoshop. Mijn excuses voor ongelijke kadertjes Ik zal morgen nog een vijftal foto's van de auto's posten.
In de garage stonden ondermeer:
- Dodge Coronet Superbee (1968 )
- Dodge Charger (1970)
- Chrysler 300 (1971)
- Dodge Coronet (1966)
Comment
Comment