Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Dodge Charger2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat moet zo vet klinken bij koudstart
Nog nooit geen 6.5l V8 Diesel horen starten bij vriesweer?
De buren zijn gegarandeerd wakker.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Lekker!
Wat is het toch een prettig apparaat… De mannen van Inside Line wandelen nog wel eens bij de Nordschleife rond, en af en toe hebben ze goed beet. Deze testversie van de 620+ pk sterke Corvette ZR1 draaide z’n rondjes door de Groene Hel en zette in licht vochtige weersomstandigheden tijden neer die tegen de […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
beter dan een stock Z06 zeg ik u!
fak zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten@PT Cruiser: van de 300 zal ik eerdaags een paar foto's trekken. Die stond wat (te) krap geparkeerd om er goede foto's van te maken.
Met dank aan de firma.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenmy god wat klinkt dat ding goed zeg!
beter dan een stock Z06 zeg ik u!
fak zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenBen ook aangenaam verbaasd, ik dacht dat de supercharger het te hard zou beïnvloeden... Dit klinkt echt zalig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDat zou je toch ook moeten horen in dit filmpje?
't Is niet zo duidelijk ... zet je speakers wat harder
Comment
-
klein verslagske van de meeting bij Sixpack Overpelt
Hier zijn we er mee ... gisteren een drukke dag gehad, maar we hebben hem afgesloten bij Sixpack in Overpelt
Ook buiten de shop waren nog kleurrijke wagens te bewonderen ... ze pasten mooi in het decor met die kleurrijke silo's op de achtergrond
Maar spijtig genoeg vertrokken de meesten al ... filmpje
We hebben toch nog een albummetje met pics voor je klaarstaan ... klikken op onderstaande foto
Comment
Comment