Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenga eens luisteren wat ze te vertellen hebben!
Die gast heeft ook nog een Suburban van ik schat 97 en dat is de enige waar hij mee rijdt. 't is te zeggen soms staat die niet voor zijn deur geparkeerd. Als ik er eens passeer zal ik eens een foto nemen, kan je al zien in welke staat hij is.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenTrouwens, heeft een G20 wel 6 zitplaatsen?
Comment
-
In onze streek was er vroeger een aannemer die onder andere een G20 cargo van had bollen. Die kerel z'n wagenpark was echt een welkome afwisseling in het verkeer. Hij had ook nog een International Loadstar ofzo en de nodige pick-ups.Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenkan 't zijn dat een Ram met dubbele cabine ook 6 zitplaatsen heeft?
'k merk hier en daar dat er wel meer zijn die een 40/20/40-voorzetel hebben.
Anders moet je uitzien naar een oud model pick-up met dubbele cabine; dat waren meestal banken.Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhier in de buurt zit een International-kerel. 'k heb ergens wat foto's van z'n speelgoed. en blijkbaar houden die gasten regelmatig een meeting. ik ga er eens een kijkje nemen.
Die roffel van die Inter was echt welPowered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtennee hoor, ze overweegt de aankoop van een Ram, dus 'k heb goed gekozen. tenminste, als ze ook 't financiële luik mee in die overweging heeft opgenomen.
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenkan 't zijn dat een Ram met dubbele cabine ook 6 zitplaatsen heeft?
'k merk hier en daar dat er wel meer zijn die een 40/20/40-voorzetel hebben.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenZou wel kunnen, is meestal afhankelijk van het uitrustingsniveau. Hoogste niveau's hebben meestal kingsize zetels vooraan ipv zitbank.
Anders moet je uitzien naar een oud model pick-up met dubbele cabine; dat waren meestal banken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenje treft het beter dan ik. ik krijg ze maar niet overtuigd van het nutPowered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenje treft het beter dan ik. ik krijg ze maar niet overtuigd van het nut
absoluut. Ik heb al verschillende van de vorige generatie gezien met 6 zitplaatsen! Recent of nieuw hoeft dus zeker niet Kijk maar eens op de occasiesites...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenFord is nu ook geen echte auto he.
Friends don't let friends drive Fords!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten't gaat er hem gewoon over dat je een echte auto wil?
Comment
Comment