Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtengeen idee. 't was volgens mij een combinatie van nicotine, natte hond en eten dat voorbij z'n houdbaarheidsdatum was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenlekker!!!Handiri Cars garandeert u met het grootste aantal uit-stock-leverbare auto’s van Europa, een onweerstaanbaar aanbod aan Amerikaanse voertuigen. Reeds 22 jaar zijn we marktleider in Amerikaanse wagens in Europa en ver daarbuiten. Het is dan ook de missie van Handiri Cars om exclusieve, Amerikaanse wagens te verkopen aan de meest competitieve prijzen, met laagste prijs …
misschien wil 'ie je wel wat geld toeschuiven om die rijdende kleerkast vanbinnen te ontsmetten.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenals ik dat zou doen elke keer ik een amerikaan hoor tuffen stond ik nu nog altijd op de oprit stil met me camaro
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478 Bekijk BerichtenBetaal je eigenlijk veel verzekering voor zo'n pick-up lichte vracht?
ik citeer:
De zaak uitgerekend op 169 kw
Met uw korting van 25 % familis en goede bestuurder -2 bm komt dit op :
Burgerlijke aansprakelijkheid : 442.51 € op jaarbasis
Rechtsbijstand : 46.36 € op jaarbasis
Aan jou om uit te maken of het veel is. Ik vind van niet. Was voor een '98 5.7.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk BerichtenM'n nieuw Amerikaans speelgoed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk BerichtenM'n nieuw Amerikaans speelgoed
Mooi zo.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenals ik dat zou doen elke keer ik een amerikaan hoor tuffen stond ik nu nog altijd op de oprit stil met me camaro
De laatste tijd rij ik met onze Amerikaan met de radio uit en venster een beetje naar beneden. Zalig gewoonPowered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenvet, de 4 liter?
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenMooi zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenIk heb onlangs een offerte gevraagd aan m'n makelaar (waar ik al jaren klant ben)
ik citeer:
De zaak uitgerekend op 169 kw
Met uw korting van 25 % familis en goede bestuurder -2 bm komt dit op :
Burgerlijke aansprakelijkheid : 442.51 € op jaarbasis
Rechtsbijstand : 46.36 € op jaarbasis
Aan jou om uit te maken of het veel is. Ik vind van niet. Was voor een '98 5.7.
Comment
Comment