Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Handiri Cars garandeert u met het grootste aantal uit-stock-leverbare auto’s van Europa, een onweerstaanbaar aanbod aan Amerikaanse voertuigen. Reeds 22 jaar zijn we marktleider in Amerikaanse wagens in Europa en ver daarbuiten. Het is dan ook de missie van Handiri Cars om exclusieve, Amerikaanse wagens te verkopen aan de meest competitieve prijzen, met laagste prijs …
misschien wil 'ie je wel wat geld toeschuiven om die rijdende kleerkast vanbinnen te ontsmetten.
Originally Posted by Evert Als ik een Ami zie rijden en hoor rijden met zo'n V8 draai ik spontaan de autoruit naar beneden.
Idem. Of als ik 's avond tv aan het kijken ben en ik hoor 1 van de Ram's de straat inrijden --> geluid tv uitzetten, uit men zetel opspringen en naar het raam lopen
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Betaal je eigenlijk veel verzekering voor zo'n pick-up lichte vracht?
Ik heb onlangs een offerte gevraagd aan m'n makelaar (waar ik al jaren klant ben)
ik citeer:
De zaak uitgerekend op 169 kw
Met uw korting van 25 % familis en goede bestuurder -2 bm komt dit op :
Burgerlijke aansprakelijkheid : 442.51 € op jaarbasis
Rechtsbijstand : 46.36 € op jaarbasis
Aan jou om uit te maken of het veel is. Ik vind van niet. Was voor een '98 5.7.
Ik heb onlangs een offerte gevraagd aan m'n makelaar (waar ik al jaren klant ben)
ik citeer:
De zaak uitgerekend op 169 kw
Met uw korting van 25 % familis en goede bestuurder -2 bm komt dit op :
Burgerlijke aansprakelijkheid : 442.51 € op jaarbasis
Rechtsbijstand : 46.36 € op jaarbasis
Aan jou om uit te maken of het veel is. Ik vind van niet. Was voor een '98 5.7.
Nee dat valt eigenlijk goed mee. Dit was voor een Pick-up? Het verschil met een gewone maar dan lichte vracht maakt niet veel uit zeker?
Comment