Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
"If you are dreaming of a Corvette that approaches Ferrari-grade finesse and character while delivering Ferrari-grade performance, here’s the bad news: Chevrolet doesn’t build one. The good news? Pratt & Miller, best known for building the extraordinarily successful Corvette-based C6.R racers for the American Le Mans racing series, does."
Ik ben benieuwd naar testwaarden voor de RS.
Waarschijnlijk zou ik als ik daarvoor koos de insanity van zo'n supercharged krachtbron missen, maar hij is ook zoveel specialer. Al lijkt dat koetswerk op sommige plaatsen er maar raar rond gedrapeerd vanuit bepaalde hoeken (bv. net voor het achterwiel).
Trouwens, de remmen in de ZR1 lijken hun werk goed te doen: "...142 feet to stop from 70 mph—the shortest stopping distance we’ve ever recorded for a production car."
Niet naar de velgen kijken, gewoon de verschijning op zich. Subliem. En de vlammen. Maar wat is een Geiger GT1000? Die hebben toch enkel een kit met 711 pk?
De eigenaar heeft nog een Murciélago en ook nog een Lamborghini... euhm
Door de motorupgrade trekt de auto nog sneller op en heeft hij meer koppel....euhm
Comment