Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLekker. Waarom kunnen ze hier geen goedkope snelle wagens verkopen?
Alleen niet via officiële dealers.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Heb de laatste tijd nog maar weinig tijd om te forummen maar deze wou ik jullie toch niet onthouden. M'n broer is een jaar op uitwisseling in St. Albert, Ontario en z'n gastpa is blijkbaar een enorme petrolhead. Ze hebben thuis een Dodge RAM SRT-10, een Caddy CTS, een Chrysler New Yorker en een Pontiac Grand Prix. Foto's zijn vanop een carauction in Wildwood NJ
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Wat een parel... 13.6 V16, 1000 pk. Hier geef ik m'n twee nieren voor.
ze zouden beter die kar bouwen
Comment
-
Zijn er een tijdje terug geen geruchten geweest (of was dat nu bij de lancering van dit ding) dat 'ie zou komen maar niet met een V16?
Ik zou het niet anders willen zien...
Één van de magnifiekste engine bays ooit, en de auto zelf is gewoon àf. Niks overdreven details, gewoon slick and mean. Perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZijn er een tijdje terug geen geruchten geweest (of was dat nu bij de lancering van dit ding) dat 'ie zou komen maar niet met een V16?
Ik zou het niet anders willen zien...
Één van de magnifiekste engine bays ooit, en de auto zelf is gewoon àf. Niks overdreven details, gewoon slick and mean. Perfect.
Daar hebben ze nu het geld niet voor.
Comment
Comment