Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Dit is en blijft toch één van mijn absolute droomwagens, ik zou er zo een nier voor afstaan
+ YouTube Video
Dat jargon
Comment
-
Niet letten op de afschuwelijke velgen..
+ YouTube Video
2008 Shelby GT500 Super Snake with 3.4 Whipple Supercharger with 23 pounds of Boost, 3.375" Pulley, Evolution Performance Tune, 100 Octane Fuel, Kook Long Tube Headers, Borla Exhaust, 4 lb. Aluminum Lower Pulley, 72lb Injectors, Billet Fuel Rails Complete Suspension upgrade. Sub-Frame Connectors, Drilled Rotors, Halo Wheels.
Comment
-
Mijn perfecte Mustang (van de nieuwe generatie)
GT500 SS met optioneel Shelby tune package = 725 pk
Volledig OEM.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDit is en blijft toch één van mijn absolute droomwagens, ik zou er zo een nier voor afstaan
+ YouTube Video
Dat jargon
Comment
-
Stock versus Ford Racing (= GT500KR mufflers)
+ YouTube Video
Die klinken zo zalig op ralenti net onder water
Comment
-
Comment
-
Got boost?!
De Chevrolet Camaro beschouwen we als een Amerikaanse musclecar en toch kun je hierin ook behoorlijk doorschieten. Het gevaar bestaat namelijk dat wanneer deze auto iets teveel gas geeft, de rotatiesnelheid van de aarde verstoord wordt. Hoewel we helaas in het duister tasten voor wat betreft de exacte specificaties van deze Camaro, zijn de twee […]
Comment
-
Haha, dat gaat ver, specs? Hoeveel liter inhoud heeft dat blok wel niet Hij kan wel niet meer naar rechts draaien wegens geen zicht aan die kant
Maar zo veel pk's gaan 2 banden in geen jaren aankunnen. En de turbo's zijn de kreukelzone Das nog es leichtbouw.
Comment
Comment