Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk ben volop op zoek naar dit soort foto's in high res... Amerikaanse karren (liefst oldies) in mooie landschappen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenLelijkste Corvette ooit gemaakt imo.
More fast cars like this at http://bryanswheels.com/blogDon't forget to like and subscribe!This is a totally custom Corvette Stingray. If you love the C3 Cor...
Beetje Duitse stijl...
De minst mooie vind ik eigenlijk de C4, ook al is de ZR-1 een erg dikke bak. Standaardversies zeggen me weinig. C5 is best knap, maar wordt hier vaak verkracht door patsers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
En wat een fantastische brok staal. Zalige kleur ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMeen je dat nu?
More fast cars like this at http://bryanswheels.com/blogDon't forget to like and subscribe!This is a totally custom Corvette Stingray. If you love the C3 Cor...
Beetje Duitse stijl...
De minst mooie vind ik eigenlijk de C4, ook al is de ZR-1 een erg dikke bak. Standaardversies zeggen me weinig. C5 is best knap, maar wordt hier vaak verkracht door patsers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenLelijkste Corvette ooit gemaakt imo.
't is een cabrio waar een hard top op staat.
Als die de kap beneden heeft is het een bloedmooie auto.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten't is een cabrio waar een hard top op staat.
Als die de kap beneden heeft is het een bloedmooie auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenVette rapper.
En wat een fantastische brok staal. Zalige kleur ook...
dik 500 (échte) pk in dat kot trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMa fak, weer ééntje voor de wishlist...
Comment