Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
waarom koopt hier nu niemand eens zoiets IPV zoon domme BEE EMMM WEEEE's
Comment
-
allee , als ik me dan echt mag late gaan hier
+ YouTube Video
btw, een mullet is het standaard white trash kapsel. krt haar vooraan, en lang haar in de nek "het nektapijtje"Last edited by Timmie; 18/03/2009, 18:41.
Comment
-
die ducktail achteraan op zijn koffer mocht van mij ietskes groter zijn, voor de rest zeer netjes gedaan.
( ben die kit overtijd eens tegengekomen ) kost wel wat poen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHeilige drievuldigheid...
Ze zien er echt alledrie uit om op te eten, spijtig dat het moment waarop ze ten tonele verschijnen nogal ongepast is...
bijna juist, ze zien eruit alsof ze JOU gaan opeten.
Comment
-
dat schijnt via de juiste weg nogal mee te vallen.
je kan een mustang hier al kopen voor 35000 euro.
ongeveer dezelfde prijs als een full option mini.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtendat schijnt via de juiste weg nogal mee te vallen.
je kan een mustang hier al kopen voor 35000 euro.
ongeveer dezelfde prijs als een full option mini.
Een Mustang in de US kost omgerekend € 15,490.50.
€ 35,000 om dat in België te krijgen vind ik echt belachelijk veel hoor.
Dan spreken we over een basis V6 en niet over de V8 die je natuurlijk wilt hebben.
Comment
-
Vergeet niet dat de taksen, BIV, brandstof, etc allemaal érg duur zijn voor zo'n musclecar.
Tegen dat die hier in België staat heb je er al 21% BTW, 10% invoerrechten, paar duizenden euro's shipment, ..etc voor betaald.
En zo kom je voor 40-45k voor een Mustang GT.. sorry maar dat is die kar echt niet waard
Comment
-
Voor 40k een Mustang GT. Moeilijke keuze, als je weet dat je via www.nnc.be een 300C SRT-8 kan krijgen voor hetzelfde bedrag.
Comment
Comment