Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US CAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tuurlijk , het is een geweldig blok.
    mar je mag die nieuwe LS blokken van GM niet underraten.
    ze wegen amper zwaarder dan een 4 cilinder ( aluminium )
    leveren tegenwoordig 400 pk af. en halen een gemiddeld verbruik van 12L/100km
    snelweg zakt het zelfs tot 8L.
    ook makkelijk te programmeren en duizenden aftermarket spul ervoor te vinden.
    niet te vergeten dat je het blok volledig met ECM + sensoren kunt kopen vanaf 6000$.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
      laat me raden , nog nooit met een ami gereden zekerst, gewoon wat van horen zeggen.
      die LS3 motor levert 420pk af en is een pak zuiniger dan de 6.1 hemi motor die in de challenger ligt.

als je de oude hemi motor bedoelde, dat ding zoop benzine dat het niet meer mooi was.
      en er waren betere mtoren in die tijd.
      de 427 cammer motor van ford bvbeeld.
      de chevy 454 LS6 motor ( legendarisch )
      De 427 ZL1 motor.
      In this article, we cover some of the most influential and iconic muscle car engines released between 1961 and 1974.

onthou goed, hemi is overrated, en wie een hemi in een chevy steekt zou moeten gelincht worden.
      Wat maakt het verbruik nu uit als je zoiets koopt, dat hoort er gewoon bij.

En nee ik heb nog niet met een HEMI (nieuw of oud) gereden, het is niet dat je ze op elke hoek van de straat gaat vinden.

Ik ben nu eenmaal HEMI fan en voor mij is het de V8 voor een muscle car.

Comment

• ik weet een nieuwe hemi liggen, volledig met electronica.
        ( in gent )

en opnieuw, je plaats geen chrysler motor in een gm of ford auto.
        omgekeerd doe je ook niet.

hemi is gewoon overrated in filmen enz.
        ik erger me gewoon dood aan mensen die zeggen van,Dit is goed en Dit is slecht terwijl ze er nog nooit mee hebben gereden of hebben gebruikt.

velen vinden de charger de ultieme muscle car, ook omdat die zo groot is enz.
        weinigen weten dat als je groter dan 1.85 beten, je problemen hebt om deftig te zitten in deze wagen.
        hetzelfde geld voor een C3 corvette.

velen vinden automatic een afknapper in een amerikaan.
        maar weinigen hebben ooit met een manuele amerikaan gereden. die ontkoppelingspedaal heb je kracht nodig om die naar beneden te krijgen.
        ( lekker ruig gevoel als je aant racen bent.
        maar in de files ga je je manuele versnelling verwensen als je na 5 minuten je knie niet meer kunt bewegen )

dus opnieuw, unless you have driven a hemi, dont adore or talk shit about it.

Comment

velen vinden de charger de ultieme muscle car, ook omdat die zo groot is enz.
          weinigen weten dat als je groter dan 1.85 beten, je problemen hebt om deftig te zitten in deze wagen.

Ik vind hem trouwens ook zowat de ultieme bak, maar puur op basis van looks dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten

Ik vind hem trouwens ook zowat de ultieme bak, maar puur op basis van looks dan.
            guido in lommel heeft een originele 69 charger, is redelijk groot en zegt zelf dat hij het stuur heeft geruild voor een kleiner formaat omdat die er anders niet mee kon rijden.
            ( het originele stuur heeft die nog steeds maar staat er dus niet op ).
            de amperemeter die in de charger staat heeft die ertussenuit gehaald ( allee, de 2 draadjes met elkander verbonden ) omdat dit een levensgevaarlijk metertje is voor je wagen.
            ook zie je geen steek in die wagen, toch niet achteruit.
            (deze man kan zich eerlijk uitspreken over zoon auto omdat hij er zelf ook mee rijd )
            ( heeft ook nog een dodge ram en een chrysler 300 Hurst )

Comment

• Verlengde Hummer.
              Hij staat daar al sinds december vorig jaar.

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• hahah ook al paar keer gespot

vorige week nog een zwarte H2 limo in Gent

Comment

• Kheb deze foto gevonden bij oude bestanden op mijn PC, iemand die de originele heeft ? Kvind een zalige foto!

Comment

guido in lommel
                    Bedoel je de Guido die in Lommel de meeting organiseert? Die Guido woont hier niet hoor, daarvoor moet je naar de Maaskant

Wil je trouwens een paar mooie USA-cars zien, dan moet je zondagnamiddag aan de 24-shop aan de Luikersteenweg in Lommel zijn... kan je misschien die charger (of één van zijn andere bolides) live bewonderen
                    Last edited by ; 04/04/2009, 10:51.

Comment

guido in lommel heeft een originele 69 charger, is redelijk groot en zegt zelf dat hij het stuur heeft geruild voor een kleiner formaat omdat die er anders niet mee kon rijden.
                      ( het originele stuur heeft die nog steeds maar staat er dus niet op ).
                      de amperemeter die in de charger staat heeft die ertussenuit gehaald ( allee, de 2 draadjes met elkander verbonden ) omdat dit een levensgevaarlijk metertje is voor je wagen.
                      ook zie je geen steek in die wagen, toch niet achteruit.
                      (deze man kan zich eerlijk uitspreken over zoon auto omdat hij er zelf ook mee rijd )
                      ( heeft ook nog een dodge ram en een chrysler 300 Hurst )
                      Kan je eens uitleggen wat hier zo gevaarlijk aan is? Ik zie niet direct in wat een metertje allemaal kan laten verkeerd lopen...

Comment

• Ik ben helemaal weg van de nieuwe Camaro, zalig dat er nog zo eens iets uitkomt dat nauwelijks verschilt van de concept...

Comment

Ik ben helemaal weg van de nieuwe Camaro, zalig dat er nog zo eens iets uitkomt dat nauwelijks verschilt van de concept...
                          Klopt !

Maar... Waar ga je hem kopen ? Buitenland (met invoergedoe) of hier ?
                          En heb je een garagehouder die er kan aan werken ?
                          En wil die er ook aan werken ?
                          'k Heb al verschillende garagehouders gehad voor zowel mij Camaro als mijn Chrysler.

En 't is telkens wat.

Vorige garage : 4 keer moeten gaan om een probleem opgelost te krijgen. Pas bij de derde keer hebben ze zin om de wagen aan de computer te hangen.
                          Huidige garage : gevraagd om onderhoud te doen en de silent blocs te vervangen, moet gebeuren volgens de technische keuring. Ze doen het onderhoud (2 weken wachten want alles moet besteld worden) zonder de silent blocs. Want ze moeten dat eerst eens bekijken zodat ze weten wat ze moeten bestellen.
                          Dan gaan ze die silent blocs bestellen. Is nu zowat 3 weken geleden en eergisteren kreeg ik telefoon om te zeggen dat de silent blocs niet afzonderlijk te krijgen zijn. Heel de draagarmen moeten vervangen worden. Kostenplaatje van (alleen aan materiaal) meer dan 700 euro om 2 rubbers te vervangen.
                          En wanneer kan dat gebeuren ? Misschien over 2 weken... of over 2 maanden... Hangt er vanaf wanneer die draagarmen geleverd worden...

Ik was in die garage ook eens gaan horen ivm de aankoop van een Insignia. Onderussen al 2 maanden geleden. Ze gingen terug bellen ivm de overname van mijn Chrysler. Nog altijd niks gehoord...
                          Dan is het geen hobby meer, hé !

Ik volg het Camaroverhaal al enkele jaren op forums in de States, maar de laatste weken ben ik niet veel meer gaan kijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten

Teveel prullaria ... imo is nen cleane Mustang veel schoonder. De motor uit deze wil ik wel houden anders

Comment

Z A L I G

Zo nen auto ... da's de max, en wa lekker vuil, en dan zo een gerommel vanonder de kap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                Z A L I G

Zo nen auto ... da's de max, en wa lekker vuil, en dan zo een gerommel vanonder de kap
                                En een weg zonder bochten voor de boeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                                  Bedoel je de Guido die in Lommel de meeting organiseert? Die Guido woont hier niet hoor, daarvoor moet je naar de Maaskant

Wil je trouwens een paar mooie USA-cars zien, dan moet je zondagnamiddag aan de 24-shop aan de Luikersteenweg in Lommel zijn... kan je misschien die charger (of één van zijn andere bolides) live bewonderen
                                  We hebben zondag in Lommel met de CCC een prachtige meeting gehad en pak mooie wagens gezien. We hebben er een verslagje van gemaakt. Koen heeft gevraagd dit hier ook even te plaatsen: je kan het op het CCC-forum nalezen of op deze link

Comment

• vet

Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

Comment

Working...
                                    X