Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US CAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
    Kan je eens uitleggen wat hier zo gevaarlijk aan is? Ik zie niet direct in wat een metertje allemaal kan laten verkeerd lopen...
    stroom meet je door een geleider. spanning met je over een verbruiker
    MAW, een amperemeter staat dan tussen alternator en al de rest van je elektrisch spul.
    zoon amperemeter gaat ongeveer tot 40 amp.
    stel nu eens voor dat je wat meer verbruikt dan 40 amp ( geluidsinstallatie + achterruitontdooing, ruitenwissers + lichten )
    dan smoor je gewoon je amperemeter uit.
    Last edited by Timmie; 10/04/2009, 16:56.

Comment

• Zalige bakken

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
          We hebben zondag in Lommel met de CCC een prachtige meeting gehad en pak mooie wagens gezien. We hebben er een verslagje van gemaakt. Koen heeft gevraagd dit hier ook even te plaatsen: je kan het op het CCC-forum nalezen of op deze link
          Voor de liefhebbers : we hebben nog een filmpje toegevoegd aan het verslag

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Last edited by ; 13/04/2009, 23:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
              En een weg zonder bochten voor de boeg
              Eej, ik hem al in Amerika gereden he

Bochten ? Wa is da nu weeral ?

Aja, da zijn die dingen die ge nodigt hebt als ge plaats te weinig hebt

Comment

• Ik vond geen "mustang lover" topic ... vandaar hier maar even posten;

Zondag hebben we Mustang Fever in Heusden bezocht en jongens ... dat was de moeite, een echte "mustang heaven"

Nieuwsgierig naar meer????? Klik even op onderstaande foto: verslag en foto's staan voor u klaar

Comment

• Zaterdag hebben we een bezoekje gebracht aan de viering van het 30-jarig bestaan van de BSCA. Aangezien het grootste aandeel van de wagens Amerikaans is, post ik hier wat foto's ...

We hebben er een verslagje van gemaakt en nog een 500-tal fotootjes. Voor meer klikken op onderstaande foto

Last edited by ; 16/04/2009, 23:53.

Comment

• dit ding is veel te snel

+ YouTube Video

Comment

• Lower Level Tuningmeet op Paasmaandag, dit ding brulde niet slecht

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                              Zaterdag hebben we een bezoekje gebracht aan de viering van het 30-jarig bestaan van de BSCA. Aangezien het grootste aandeel van de wagens Amerikaans is, post ik hier wat foto's ...

We hebben er een verslagje van gemaakt en nog een 500-tal fotootjes. Voor meer klikken op onderstaande foto

nu met de beloofde beelden met o.a. het huwelijk en de drag-bike van de 'n "Witte" klik op bovenstaande foto en klik op het you tube-filmpje

Comment

• Virgil Exner

Comment

• stond dit hier al?

+ YouTube Video

prachtig geschakeld ook

Comment

• Corvette aftrappen

normaal ben ik ni zo voor 1/4 mile, 't is wat te brainless maar af en toe zijn juist die dingen wel leuk

+ YouTube Video

"bang those gears"

heel dat filmpje is van het begin tot het einde op en top USA

Comment

• Wederopstanding van de Corvette Grand Sport.

Vrijdag 24 april 2009. Corvette stoft de fameuze benaming Grand Sport af. In plaats van een gelimiteerd model is Grand Sport voortaan een optiepakket die standaard Corvette’s qua prestaties dichterbij de Z06 brengt. De benaming Grand Sport is nauw verwant met de racegeschiedenis van Corvette en werd midden jaren negentig voor het laatst gedragen door een Corvette C4. Toentertijd betrof het nog een speciaal model in gelimiteerde oplage, maar voortaan zal Grand Sport vast in het leveringsprogramma van Corvette worden opgenomen. Het pakket bevat een flink aantal toevoegingen waardoor een standaard Corvette in Grand Sport-trim qua prestaties dichter in de buurt komt van de Z06.

Nog steeds genoeg
                                      De 6.2 liter LS3-V8 blijft ongewijzigd. De krachtbron levert nog steeds 430 pk en 575 Nm en is gekoppeld aan een handgeschakelde 6-bak (met aangepaste overbrengingen) of een optionele zestraps automaat. Wie tegen meerprijs het speciale uitlaatsysteem besteld krijgt 436 pk en 580 Nm voor z’n kiezen. Geen echte vooruitgang qua vermogen, vast en zeker wel qua motorsound.

Prestatieverhogend
                                      Het Grand Sport-pakket is in de plaats gekomen van het optiepakket Z51 en speciaal ontwikkelt ter bevordering van de rijprestaties van de C6 Coupé als Convertible. Het pakket bestaat onder andere uit bredere wielkasten, opzichtige ‘kieuwen’ op de flanken, een Z06-voorspoilerlip, speciale 18 inch wielen vóór en 19 inch achter, Z06-remmerij en diverse Grand Sport-badges. Dankzij al deze aanpassingen is de Corvette Grand Sport 0,2 seconden sneller op de sprint naar honderd (4,1 seconden) en zal de topsnelheid ook iets toenemen. De Z06 doet 3,8 seconden over het traject naar 100 km/h, dus in dit geval nadert de Corvette Grand Sport de op één na snelste Corvette. Echter zijn wij ervan overtuigd dat de Grand Sport het uiteindelijk moeten afleggen tegen het 511 pk-geweld van de Z06. Daarvoor is het vermogensverschil tussenbeide simpelweg te groot.

Onthulling
                                      De Corvette Grand Sport is onthuld tijdens de 12de editie van de ‘C5/C6 Birthday Bash’ gehouden in het National Corvette Museum ( Kentucky, V.S.). Of het pakket ook in Europa leverbaar wordt is niet bekend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gisteren te bewonderen aan Six-packspeedshop en Ultimate Garage

You want to see more .... verslag en pics, klikken op het spinnetje

Comment

• + YouTube Video
                                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd

Comment

Working...
                                          X