Fak...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenShit kerel...begin jij 't forum te lezen van in't begin nu?
ongelukje
dacht dat ik op laatste pagina had geklikt en dat ik al een paar berichten achter stond omdat ik die niet had gelezen.
doe ik die post. verder ni meer op gelet en jah, dan heb je zoiets voor he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenIs die ook niet bekend geworden door één of andere film?
Comment
-
-
spijtig genoeg laat belgie dat niet toe,
want geloof me , o overdreven duur zijn die onderdelen niet.
Comment
-
Vet langs de ene kant, langs de andere kant ben ik er eigenlijk een beetje tegen...
Hoewel, bolt-on, dus eigenlijk betekent het dat je de originele stukken in goede staat houdt terwijl je rondrijdt in iets dat beter stuurt. Op het tweede zicht dus voorstander over de hele lijn! De looks zijn wel niet 100% m'n ding (sticker, velgen, ...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenVet langs de ene kant, langs de andere kant ben ik er eigenlijk een beetje tegen...
Hoewel, bolt-on, dus eigenlijk betekent het dat je de originele stukken in goede staat houdt terwijl je rondrijdt in iets dat beter stuurt. Op het tweede zicht dus voorstander over de hele lijn! De looks zijn wel niet 100% m'n ding (sticker, velgen, ...).
Wil je em verkopen, zet je de originele onderdelen er weer op et voila.
Comment
Comment