Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Shit kerel...begin jij 't forum te lezen van in't begin nu?
ongelukje
dacht dat ik op laatste pagina had geklikt en dat ik al een paar berichten achter stond omdat ik die niet had gelezen.
doe ik die post. verder ni meer op gelet en jah, dan heb je zoiets voor he
Vet langs de ene kant, langs de andere kant ben ik er eigenlijk een beetje tegen...
Hoewel, bolt-on, dus eigenlijk betekent het dat je de originele stukken in goede staat houdt terwijl je rondrijdt in iets dat beter stuurt. Op het tweede zicht dus voorstander over de hele lijn! De looks zijn wel niet 100% m'n ding (sticker, velgen, ...).
Vet langs de ene kant, langs de andere kant ben ik er eigenlijk een beetje tegen...
Hoewel, bolt-on, dus eigenlijk betekent het dat je de originele stukken in goede staat houdt terwijl je rondrijdt in iets dat beter stuurt. Op het tweede zicht dus voorstander over de hele lijn! De looks zijn wel niet 100% m'n ding (sticker, velgen, ...).
De looks tot daar aan toe maar dit zijn leuke aanpassingen als je er vaak mee rijdt.
Wil je em verkopen, zet je de originele onderdelen er weer op et voila.
Comment