Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US CAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik heb een nieuwe Challenger gespot bij een handelaar in Amerikaanse wagens. Leuke verschijning maar hij doet me direct aan Cars denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        beats any Corvette, any day of the week..

Niet normaal die Viper, zo wil ik hem exact..
        Nu hebt ge het over het uiterlijk? Kan mij niet inbeelden dat dat beter rijdt dan een z06 of zr1

Comment

• Vette combo:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            Nu hebt ge het over het uiterlijk? Kan mij niet inbeelden dat dat beter rijdt dan een z06 of zr1
            ja ik bedoel alleen de looks idd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Ik heb een nieuwe Challenger gespot bij een handelaar in Amerikaanse wagens. Leuke verschijning maar hij doet me direct aan Cars denken
              whats wrong with that
              kzou het leuk vinden moest ik een auto heben die op lightning mqueen lijkt

misschien moet iemand de sidepipes, de scoop en de oogjes op die challenger shoppen en hier eens posten.

btw in da filmke van william, wie heeft er op het stuurtje gelet van de zr1
              Last edited by Timmie; 12/01/2010, 00:49.

Comment

• Als jullie een musclecar van jaren 1960-1970 zou kiezen welke zouden jullie dan nemen?
                GTO? Mustang? Charger? Welke is beste bruikbaar hier in belgie voor dagelijks verkeer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  btw in da filmke van william, wie heeft er op het stuurtje gelet van de zr1
                  idd, is vermoed ik om data te verzamelen (bvb stuurhoek) om dan later op een computer te analyseren

Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                  Als jullie een musclecar van jaren 1960-1970 zou kiezen welke zouden jullie dan nemen?
                  GTO? Mustang? Charger? Welke is beste bruikbaar hier in belgie voor dagelijks verkeer?
                  Mustang '67 390 V8? niet té groot, geen zeldzame en peperdure Shelby en toch ook geen kleine trage 6 cilinder.. maar om zoiets als DD te gebruiken.. I don't know

Comment

• Bruikbaar, wat bedoel je daar juist mee?
                    Een Charger bijvoorbeeld is +5m lang, als je daarmee in de stad wil parkeren, tja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                      Bruikbaar, wat bedoel je daar juist mee?
                      Een Charger bijvoorbeeld is +5m lang, als je daarmee in de stad wil parkeren, tja...
                      Ja ik ben aan het rondzien om tegen zomer iets te kopen, enigste probleem is dat ik niets van automechanica ken dus restaureren zit er niet in .

Comment

• blijf er dan maar af.
                        met zo een auto moet je leren rijden en gefocust zijn wat de auto tegen je zegt.
                        zoon auto zal niet zoals je opel of bmw een lampje laten flikkeren dat er iets mis is.
                        als er iets mis is, dat moet je horen, aan het geluid en gedrag van de motor. en als je dan niks kent van automechanica ben je gezien.
                        ik ken zo iemand die een C3 corvette naar de filistijnen heeft gereden
                        was een darm gesprongen, water liep weg , en hoewel de auto in het rood stond ( en de garagist had gezegd dat hij de auto aan e kant moest zetten )
                        heeft hij die toch nog naar huis gereden.
                        achteraf had die nog het lef om te vragen of het blok onder garantie kon worden vervangen.

ik raad u aan om eerst ne cursus automechanica te volgen, en dan pas eraan te beginnen.
                        en je kan nu wel zeggen, ik heb een maat, of een familielid dat wel wt van auto's kent....
                        die personen gaan u met alle plezier helpen. Tot je daar staat, en de week erachter, en de maand erachter, enz.
                        na een tijd zijn ze dan meer gratis voor u aan het werken dan dat ze voor zichzelf bezig zijn.

btw, u keuze dat ge nu opgeeft klopt ook iets niet.

mustang is een "midsize" pony car ( tenzij met bigblock )

charger en gto zijn "fullsize" muscle cars

What exactly is a muscle car? Learn the official definition and our classification of which cars fall into the muscle car or pony category.
                        Last edited by Timmie; 12/01/2010, 12:20.

Comment

• Nog een paar foto's van mijn nonkel zijn Factory Five Cobra

Heeft hij zelf in elkaar gestoken en er is een heel verslag van te lezen
                          Fak wat een lekkere kar

Comment

• heb je soms meer details over ophanging/blok/v-bak/diff enzo? ziet er proper uit iig

Comment

• Die klinkt ongelooflijk lekker!

Comment

heb je soms meer details over ophanging/blok/v-bak/diff enzo? ziet er proper uit iig
                                Motor is een Ford 302 V8 met 300pk met Straightpipes . HIj gaat deze binnekort vervangen door een zwaardere zei hij
                                De versnellingsbak is een Tremec T5 transmissie.

Van de ophanging heb ik geen info eig... Wel een fotoke

Het dif komt van een '97 Ford Thunderbird met een 8.8 center section

Voor meer info moet je de pagina van zijn wagen op FB toevoegen
                                http://www.facebook.com/profile.php?id=1579486489

Comment

• merci! moet zalig rijden met dat blok

Comment

merci! moet zalig rijden met dat blok
                                    Ik ga er deze zomer heen want ik moet dat beest toch wel eens proberen

http://www.facebook.com/video/video....5967872&ref=mf
                                    Last edited by ; 12/01/2010, 13:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                                      Jep, looks zijn wel niet alles zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                        Ik ga er deze zomer heen want ik moet dat beest toch wel eens proberen

http://www.facebook.com/video/video....5967872&ref=mf
                                        fak, wat een sound!

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        Jep, looks zijn wel niet alles zo...
                                        neen.. andere velgen en véél verlagen gaan al veel helpen

knapste vind ik nog altijd de Challenger en de GT500

Comment

• Vakgarage Vakgarage Jaco Smith - Uw vertrouwde partner voor betrouwbaar auto-onderhoud en reparaties in Rotterdam. Altijd vertrouwd dichtbij!

Is toch veel geld, ok hij heeft 810pk volgens de site

Edit: net foto gezien van het blok, zou wel eens best kunnen

Comment

Working...
                                          X